شنبه 9 تیر 1403

ریکانی: خداحافظ، حلالم کنید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ریکانی: خداحافظ، حلالم کنید

کاپیتان باسابقه نفت آبادان با انتشار متنی کوتاه از جمع طلایی‌پوشان خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نام طالب ریکانی با نفت آبادان عجین شده است؛ بازیکنی که سالیان متمادی در جمع طلایی‌پوشان حضور داشته و جز در مقطعی کوتاه و شاید به اجبار، هیچگاه پیراهن این تیم را از تن خارج نکرده است.

ریکانی اما خسته و ناامید از وضعیت نفت آبادان اینبار قصد پایان همکاری با این تیم را دارد، تیمی که مدعی است خاطرات تلخ و شیرین را با آن پشت سر گذاشته است.

ریکانی که فصل گذشته با پیشنهادات اغواکننده‌ای مواجه بود و حتی تا یکقدمی حضور در استقلال و پرسپولیس نیز پیش رفته بود، ترجیح داد وام‌دار نام پسر آبادان بماند و در روزهای سخت نفت آبادان به عنوان بازیکن تاثیرگذار آن، در تلاش برای بقای آن باشد.

با این حال در این فصل او علیرغم نمایشی درخشان و قرار گرفتن در جمع برترین گلزنان فصل، نتوانست مانع از اتفاق تلخ سقوط برای نفت آبادان باشد و در نهایت طلایی‌پوشان راهی لیگ آزادگان شدند.

طالب ریکانی اکنون در متنی احساسی و با اشاره به روزهای حضورش در نفت آبادان، از هواداران این تیم بابت تصمیم جدایی‌اش حلالیت طلبیده است: ترک خانه برای هر انسانی یکی سخت‌ترین تصمیمات عمر است مخصوصا خانه‌ای که به اندازه همه زندگی‌ات دوستش داری و از کودکی روزهای تلخ و شیرینش را دیده‌ای و با او بزرگ شده‌ای. با همه شما و صنعت نفت عزیزم خداحافظی می‌کنم با وجود آنکه نیمی از قلب و وجودم را در خیابان امیری، در لین یک قشنگم، پشت در زمین چمن پیروز، پارک معلم مهربانم و در ورزشگاه تختی جا می‌گذارم. امیدوارم این فرزند همیشگی آبادان را حلال کنید و همه دعایم از امروز برگشتن به اوج دوباره تیمی‌ست که جان من است. دوستتان دارم برای همیشه.

ریکانی: خداحافظ، حلالم کنید 2