سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با نتانیاهو، بر لزوم تنش‌زدایی در منطقه تاکید و تصریح کرد که جلوگیری از تشدید اوضاع، «ضروری و به نفع همه است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از معلمان سراسر کشور فردا 12 اردیبهشت با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «القدس العربی» نوشت ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه خود به ویژه درباره آمادگی لشکرهای 98 و 162 برای ادامه جنگ در غزه صحبت کرده است و اینکه‌ها این لشکرها با تعمیر تجهیزات نظامی خود پس از عقب‌نشینی اخیر، به زودی برای ادامه عملیات نظامی بازخواهند گشت.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه شنبه مدعی شد: «احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود».

خبرگزاری دانشجو

فرزند آیت‌الله مرتضی حائری یزدی (و نوه مؤسس حوزه علمیه قم)، عروس امام خمینی (ره) و همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی که همراه پدرش در تبعید بود و در تبعید شهید شد؛ هر کدام این نسبت‌های خانوادگی کافی بود تا معصومه حائری یزدی تحت نظر و مراقبت ساواک باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) درباره اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: کسی فکر نمی‌کرد صدای مظلومیت انسان‌ها در دانشگاه‌های آمریکا شنیده شود ولی وقتی بحث مقابله با ظلم مطرح شود، جان انسان‌ها همراه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری به دنبال «دنبال فشار همه‌جانبه» بوده و بر این باورند که شدت دادن به رادیکالیسم می‌تواند عامل گشایش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.