دوشنبه 23 مهر 1403

زلزله شدید در عراق

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زلزله شدید در عراق

زلزله شدیدی عراق را لرزاند.

زلزله عراق را لرزاند. زلزله شدیدی عراق را لرزاند. زلزله صبح امروز «دوشنبه، 5 تیر ماه 1402» ساعت 9:42 دقیقه به وقت محلی، استان دهوک عراق را لرزاند. این زلزله در عمق 2 کیلومتری زمین بوده است. این زلزله، توسط شهروندان استان دهوک و موصل عراق احساس شده است. از مردم این مناطق خواسته شده است که در پی وقوع این زلزله، هوشیاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: منتظر یک زلزله بزرگ باشید | مردم تهران برای زمان زلزله چادر تهیه کنند؟

مرکز لرزه‌نگاری اقلیم کردستان عراق از مردم این مناطق خواسته است که در پی وقوع این زلزله، هوشیاری لازم را داشته باشند و ضمن در نظر گرفتن تدابیر لازم ایمنی از توجه به شایعات و اخبار کذب منتشر شده خودداری کنند.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از وبگاه اسپوتنیک، صبح امروز «دوشنبه، 5 تیر ماه 1402» یک زلزله 4.7 ریشتری مناطقی از شمال عراق را به لرزه درآورد.

منابع محلی در اقلیم کردستان عراق صبح امروز از وقوع زمین لرزه 4.7 ریشتری در استان دهوک خبر دادند.

در بیانیه رسمی منتشرشده از سوی مرکز لرزه‌نگاری اقلیم کردستان عراق اعلام شده است که صبح امروز «دوشنبه، 5 تیر ماه 1402» ساعت 9:42 دقیقه به وقت محلی، زلزله‌ای به قدرت 4.7 درجه در مقیاس ریشتر، در عمق دو کیلومتری، استان دهوک را لرزاند.

بنابراین گزارش، این زمین لرزه از سوی شهروندان استان دهوک و موصل احساس شده است.

مرکز لرزه نگاری اقلیم کردستان عراق از مردم این مناطق خواسته در پی وقوع این زمین لرزه، هوشیاری لازم را داشته باشند و ضمن در نظر گرفتن تدابیر لازم ایمنی از توجه به شایعات و اخبار کذب منتشر شده خودداری کنند.

جزییاتی بیشتری مخابره نشده است.

لازم به ذکر است که ترکیه و سوریه اخیراً شاهد زلزله های ویرانگری با قدرت 7.7 و 6.4 ریشتری بوده اند که خسارت های فراوانی برجا گذاشته و در شهرهای شمالی عراق نیز احساس شده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زلزله شدید در عراق 2
زلزله شدید در عراق 3