دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا تعیین تکلیف شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا تعیین تکلیف شد

پریسایی از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه هیئت همراه از بخش سلامت شهر پاتاوه به منظور تعیین تکلیف زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز پرویز یزدان پناه، پناهی فرماندار شهرستان دنا، حجت الاسلام و المسلمین سیادت امام جمعه شهر پاتاوه از زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا بازدید کردند.

پرویز یزدانپناه در این برنامه گفت: زمین بیمارستان شهر پاتاوه بعد از اهدا توسط خیرین برای طراحی نقشه UTM توسط تیم عمرانی دانشگاه به تهران ارسال که بعد از تایید از وزارت بهداشت و بازدید تیم عمرانی دانشگاه و اخذ مجوز ساخت برای مناقصه گذاشته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه اذعان داشت: کلینیک شهر پاتاوه نیاز مردم بوده که به همت و تلاش تیم مدیریت دانشگاه در آینده نزدیک مجهز به تمام وسایل مورد نیاز خواهد شد همچنین در این بازدید نیز از ساختمان اورژانس شهر پاتاوه بازدید و قول مساعدت جهت مجهز کردن این ساختمان به بهداشت و درمان دنا داده شد.

گفتنی است: پناهی فرماندار شهرستان دنا به همراه امام جمعه شهر پاتاوه از اقدامات موثر علوم پزشکی استان در خصوص کنترل شیوع ویروس منحوس کرونا تقدیر و خواهان حل مشکلات احداث بیمارستان شهر پاتاوه به دلیل شرایط خاص جغرافیای و قرار گرفتن در جاده ترانزیتی کریدور شمال به جنوب شدند.

پریسای مدیر بهداشت و درمان دنا در ادامه این بازدید از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون پشتیبانی و معاون درمان برای راه اندازی کلینیک های تخصصی شهر سیسخت، پاتاوه و همچنین شروع عملیات اجرایی بیمارستان سی سخت قدر دانی و پیشرفت بهداشتی و درمانی در شهرستان دنا را مدیون تلاش های بی وقفه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانست. تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: انتهای پیام /
زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا تعیین تکلیف شد 2
زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا تعیین تکلیف شد 3
زمین بیمارستان بخش پاتاوه دنا تعیین تکلیف شد 4