چهارشنبه 11 مهر 1403

زنگنه: رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زنگنه: رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات موشکی موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: در وهله اول از دلاورمردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنم. نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام شب گذشته دلاورمردان و فرماندهان هوافضای جمهوری...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات موشکی موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: در وهله اول از دلاورمردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام شب گذشته دلاورمردان و فرماندهان هوافضای جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر اثبات کرد که بصیرت، صبر مومنانه و عقلانیت انقلابی قطعاً می‌تواند کشتی نظام و انقلاب اسلامی را در برابر ترور‌های کور و شاخ و شانه کشیدن‌های بی حاصل رژیم صهیونیستی، به سرمنزل مقصود برساند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله عمر رژیم صهیونیستی کمتر از پیش بینی مقام معظم رهبری خواهد بود و به زودی این رژیم نابود خواهد شد.