یک‌شنبه 3 تیر 1403

زیباترین لباس فوتبال در جام جهانی قطر

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

زیباترین لباس فوتبال در جام جهانی قطر

جام جهانی به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات و فستیوال های معتبر ورزشی در دنیا برای برند های تامین کننده لباس های فوتبال خیلی خیلی مهمه. این شرکت ها تمام تلاش خودشون رو میکنن تا با یک طراحی عالی بتونن یک حضور موفق در این تورنومنت رو داشته باشن و گاها حتی فروش خوبی بکنن.

از مجموع 32 تیم حاضر در این مسابقات که جمعا 64 لباس داشتند میخوایم بهترین ها رو با هم ببینیم.

ملاک ما در این انتخاب فقط زیبایی هست و کاری به استقبالی که از این لباس ها شده نداریم.

زیبایی همیشه عاملی در فروش بیشتر نیس اما در بسیاری موارد میتونه نقش مهمی در ایجاد پر فروش ترین لباس های فوتبال داشته باشه.

در این مقاله 20 لباس برتر جام جهانی 2022 رو با هم میبینیم.

20- لباس اول سنگال

کاری از برند پوما با رنگ اصلی سفید و استفاده از رنگ های پرچم این کشور در روی سینه، یقه و سر آستین ها یک محصول نهایی جذاب و دوست داشتنی رو خلق کرده.

19- لباس اول مراکش

شرکت پوما برای لباس اول اکثر تیم ها در سال 2022 تصمیم گرفت تا از یک طرح ساده در کنار نمادی از رنگ پرچم اون کشور استفاده کنه که برای لباس مراکش هم دقیقا به همین صورت کار کرد و خیلی مورد استقبال قرار گرفت بخصوص که این تیم هم مقام چهارم رو بدست اورد.

18- لباس دوم کره جنوبی

یک کیت بسیار زیبا که طرح کلیش بصورت گرافیکی هست و رنگ های زرد، قرمز و سرمه ای روی زمینه مشکی بصورت نقاشی شده قرار گرفته.

17- لباس اول آلمان

معمولا آدیداس برای تیم ملی آلمان طرح های زیبایی رو کار میکنه که این لباس هم جز همین موارد هست که تا حدودی حالت کلاسیک هم داره. لوگو تیم و برند به رنگ طلایی در مرکز پیراهن کار شده و از نماد پرچم آلمان در یقه لباس استفاده شده.

16- لباس دوم مکزیک

یکی از مفهومی ترین لباس های امسال هست که از نماد های مختلف در طرح لباس استفاده شده که محصول نهایی رو بسیار جذاب و زیبا کرده.

15- لباس اول بلژیک

یک نمای ساده در جلو با رنگ قرمز که به سمت نارنجی هم میل داره و استفاده از آستین مشکی که یک طرح شعله روی اون کار شده و این ترکیب رنگ و طرح بسیار جذاب و دیدنی شده.

14- لباس دوم انگلیس

یک طرح ساده از برند نایک با رنگ قرمز روشن که ترکیبش با سرمه ای خیلی جذاب شده. لوگو انگلیس از سرمه ای و آبی فیروزه ای کار شده که بسیار زیبا و عالی هست. جزئیات سرمه ای رنگ در پایین لباس، سر آستین و یقه یه ترکیب زیبا رو خلق کرده.

13- لباس دوم صربستان

معمولا ترکیب رنگ طلایی با رنگ های دیگه جذاب میشه که این بار هم یک کیت زیبا خلق شده. طرح های پوما برای لباس دوم تقریبا یکسان هست و تفاوتشون فقط در لوگو ها و ترکیب رنگ هاست. این کیت دوم صربستان مخففی از نام کشور در مرکز لباس داره و علامت مخصوص پرچم کشور هم بصورت کمرنگ روی طرح لباس قرار گرفته.

12- لباس دوم کرواسی

همیشه لباس های کرواسی بصورت شطرنجی بوده اما این بار خیلی جذاب تر بود چون هم تمام لباس رو شامل نشده بود و هم ترکیب رنگ بینظیری برای کیت دوم استفاده شده بود که همگی این موارد باعث شد یه پیراهن زیبا رو ببینیم.

11- لباس اول مکزیک

یک کیت بسیار زیبا و مفهومی از آدیداس که نمادی از یکی از خدایان فرهنگ این کشور به زیبایی و کاملا به جا روی اون قرار گرفته. عمده این پیراهن سبز هست و بصورت جزئی رنگ قرمز رو هم میبینیم.

10- لباس اول انگلیس

همیشه لباس اول انگستان سفید بوده اما این بار از رنگ آبی اونم بصورت گرادیانت از سرمه ای به سمت فیروزه ای استفاده شده که خیلی مدل و ترکیب رنگ جذابی بود. قطعا این یکی از جذاب ترین لباس های اول انگلیس در طول تاریخ این تیم هست که توسط نایک کار شده.

9- لباس اول ژاپن

آدیداس در سال های اخیر توجه خاصی به سامورایی ها داشته و طرح های بسیار زیبایی که همراه با شور و انرژی بالایی هم هست برای این تیم کار کرده. این بار هم به همین صورت یک کیت عالی و جذاب رو که بصورت عمده آبی رنگه و طرح های گرافیکی سفید روی اون قرار گرفته رو معرفی کرده. قطعا این یکی از بهترین لباس های ملی آدیداس در سال 2022 خواهد بود

8- لباس اول صربستان

در ادامه طراحی های بینظیر برند پوما باز هم شاهد یک زیبایی تمام عیار در عین سادگی برای این کیت هستیم. ترکیب رنگ عالی و استفاده از طلایی در کنار رنگ اصلی عالی شده. نمادی از این کشور هم بصورت محو روی پیراهن مشاهده میشه.

7- لباس دوم آرژانتین

آدیداس بصورت شگفت انگیزی از یک رنگ فوق العاده استفاده کرده. در قسمت های عمده ای از پیراهن طرح های گرافیکی که از پرده رنگ های بنفش بصورت شعله های آتش کار شده که بسیار زیبا و جذاب هستن. لوگوهای روی این لباس بصورت تک رنگ نقره ای روشن هستن.

6- لباس دوم آمریکا

برند نایک چند سالی هست که لباس های دوم آمریکا رو جذاب و دیدنی طراحی میکنه که این بار هم به همین صورت یک طرح عالی ابر و بادی رو با رنگ های آبی و سرمه ای کار کرده که بسیار جذاب و دیدنیه.

5- لباس دوم اکوادور

یک لباس بسیار بسیار زیبا که یک الگو عالی روی اون قرار گرفته و از لوگو و برند تک رنگ استفاده شده. اما در جام جهانی به دلیل قوانین فیفا لوگو این لباس رنگی شد. این کیت محصولی از شرکت ماراتون هست که کمتر لباس های این شرکت رو میبینیم اما این بار و با این پیراهن واقعا خوش درخشید و طرح زیبایی رو به دنیای البسه فوتبالی معرفی کرد.

4- لباس اول آرژانتین

لباس قهرمان جام جهانی قطعا یکی از جذاب ترین و زیباترین محصولات آدیداس در سال 2022 هست که در عین سادگی بسیار جذاب هست. رنگ سفید آبی همیشگی در کنار جزئیات مشکی و استفاده از نشانه های این کشور همچون خورشید بر روی کیت اون رو به یک لباس خاص تبدیل کرده.

3- لباس اول برزیل

سال ها بود که لباس اول جذابی برای برزیلی ها طراحی نشده بود تا امسال که نایک واقعا خوش درخشید و یک طرح عالی رو بصورت پترن روی لباس قرار داد و با کمک از یک یقه و سر آستین زیبا و ترکیب رنگ فوق العاده محصول نهایی بسیار زیبایی رو خلق کرد.

2- لباس اول اسپانیا

زیبایی در عین سادگی یک تعریف ساده برای این کیت هست که ما رو به یاد کیت 2014 اسپانیا میندازه. این کیت هم با رنگ قرمز تیره و جزئیات سرمه ای و تخم مرغی طراحی شده. بصورت کلی عمده زیبایی این کیت مربوط به همین سادگی و ترکیب رنگ فوق العادش هست.

  • 1- لباس دوم آلمان

یکی از طرح های خارق العاده آدیداس که برای آلمان کار شده و بشدت مورد توجه قرار گرفته. علاوه بر طرح زیبا بهترین ترکیب رنگ رو شاهد هستیم. زمینه لباس مشکی و رنگ مکمل زرشکی هست. لوگو ها و سه خط آدیداس هم طلایی هستن و در مجموع یک مجموعه عالی خلق شده.