پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ساخت کارخانه آرد و سیلو با حضور وزیر جهاد کشاورزی در خدابنده آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ساخت کارخانه آرد و سیلو با حضور وزیر جهاد کشاورزی در خدابنده آغاز شد

زنجان - ایرنا - ساخت کارخانه آرد و سیلوی ذخیره سازی غلات در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در بخش افشار شهرستان خدابنده زنجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، برای ساخت این کارخانه 50 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود. این کارخانه پس از بهره برداری قادر به اشتغالزایی برای 100 نفر خواهد بود. وزیر جهاد کشاورزی همچنین از کارگاه تولید ادوات کشاورزی و شرکت فنی و مشاوره ای کشاورزی زرخیز گرماب بازدید کرد. ساداتی نژاد در ادامه با مردم زرین رود دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت. وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در دهمین سفر استانی به شهرستان خدابنده سفر کرده است. شهرستان خدابنده به مرکزیت قیدار در جنوب غرب زنجان قرار دارد.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)27 آبان‌ماه 1400، وارد زنجان شد و در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در این سفر یکروزه از شرکت سرجین بافت، محل انباشت پسماند روی، کارخانه روغن نباتی جهان، بازدید کرده و همچنین در جمع مردم منطقه "فلسطین" یکی از مناطقه حاشیه نشین شهر زنجان حضور یافت.

آیت الله رییسی، همچنین عصر امروز در جلسه شورای ادارای استان شرکت کرده و دیداری نیز با نخبگان زنجان خواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*