یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی شرایط جدید پرداخت وام و تسهیلات را اعلام کرد. بانک مرکزی شرایط جدید پرداخت وام و تسهیلات را اعلام کرد. بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای شرایط جدید پرداخت تسهیلات ارزی و یا ریالی به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی (صاحبان مشاغل) موضوع قانون مالیات های مستقیم را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 502 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که تا پایان سال طبق قانون بودجه باید به 748 هزار میلیارد تومان برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای شرایط جدید پرداخت تسهیلات ارزی و یا ریالی به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی (صاحبان مشاغل) موضوع قانون مالیات های مستقیم را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای شرایط جدید پرداخت تسهیلات ارزی و یا ریالی به کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی (صاحبان مشاغل) موضوع قانون مالیات های مستقیم را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که وزیر اقتصاد به سازمان بورس مأموریت داده که تجدید ارزیابی شرکتهای بورسی را در اولویت ویژه قرار دهد و برخی گمانه زنی ها، حاکی از اعطای معافیت مالیاتی در این زمینه به هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان از اول دی‌ماه 1402 تمام اشخاص حقوقی مشمول ارسال صورتحساب الکترونیکی هستند.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که قرار است معافیت مالیاتی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی طبق لایحه جدید دولت لغو شود، سازمان امور مالیاتی تجدید ارزیابی بسیاری از شرکت ها و هلدینگ های سرمایه گذاری را از شمول مالیات خارج کرده است.

وب‌گاه گسترش

طبق ضوابط کشوری مربوط به املاک و مسکن، هر واحد اقامتی در شهرهایی با جمعیت بیش از یک‌صد هزار نفر که بر اساس ثبت‌های سامانه ملی املاک و اسکان، برای دوره‌های بیشتر از 120 روز در یک سال مالی خالی از سکنه یا استفاده نشده باشد، به عنوان مسکن خالی تلقی می‌گردد. برای هر ماهی که این واحدها فراتر از مدت تعیین شده خالی باقی مانده‌اند، بدون در نظر گرفتن مستثنیات مندرج در تبصره 11 ماده 53 قانون...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اقتصاد پیشنهاد داده است که عدم دسترسی بانک های عامل به سامانه اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط سازمان امور مالیاتی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

آیا شما نیز به دنبال پاسخ مناسب برای این سوالات هستید؟ سخنگوی شورای نگهبان از تصویب لایحه تسهیل تکالیف مودیان برای اجرای قانون پایان‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در شورای نگهبان خبر داد.