یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی سازمان امور مالیاتی: طبق قانون، مودیانی که تا اول دی به سامانه امور مالیاتی متصل نشده و صورتحساب‌های الکترونیک را ارسال نکرده باشند، به اندازه 10 درصد کل فروش خارج از سامانه، جریمه می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

اهداف اقتصادی دولت، بهبود رشد اقتصادی، همراه با مهار تورم و ارتقای سطح عدالت اقتصادی است؛ لذا سیاست‌هایی که دولت در برنامه هفتم و در طراحی بودجه‌های سنواتی مدنظر قرار داده است بر همین مبنا شکل گرفته‌اند؛ بنابراین سیاست‌هایی که نتوانند این سه هدف را محقق کنند مورد پذیرش دولت نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه گفت: با عنایت به حساسیت و اهتمامی که در هر سه قوه نسبت به پیگیری گزارشات و مقولات مرتبط با مفاسد وجود دارد، کسانی فکر نکنند که احیاناً می‌توانند از پرونده‌ای که ایجاد شده بهره‌برداری سیاسی و مغرضانه کنند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه با اشاره به پرونده فساد اخیر (پرونده چای دبش) گفت: تاکید ما آن است که در این مسیر بر اساس قانون عمل خواهد شد و بدیهی است که درگیر فضاسازی‌ها و فشارهای بیرونی نخواهیم شد تا حق کسی ضایع نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جهانی کیا، سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی 19 خدمت خود را در پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، ارائه می‌کند از جمله این خدمات استعلام خرید و فروش املاک، ثبت نام مودیان مالیاتی و تشکیل پرونده، صدور گواهی ماده 186 برای دریافت مجوز کسب و انواع اظهارنامه هستند. او گفت: 75 درصد استعلام‌ها به صورت برخط به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضائیه با اشاره به پرونده فساد اخیر (پرونده چای دبش) گفت که تاکید ما آن است که در این مسیر بر اساس قانون عمل خواهد شد و بدیهی است که درگیر فضاسازی‌ها و فشارهای بیرونی نخواهیم شد تا حق کسی ضایع نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سامانه قرارداد‌های الکترونیک وکالت در راستای شفاف‌سازی قرارداد‌ها و روابط مالی میان وکیل و موکل در حال فعالیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه با اشاره به پرونده فساد اخیر (پرونده چای دبش) گفت: درگیر فضاسازی‌ها و فشار‌های بیرونی نخواهیم شد تا حق کسی ضایع نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت حدود 100 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی در هشت ماهه سال جاری برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای کشور، سلامت مردم و توسعه ورزش‌های همگانی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی گفت: به دلیل همکاری نکردن 26 نهاد مربوط برای ارائه برخط مالیات ارث همچنان این خدمت به صورت حضوری ارائه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

موضوعاتی که در این نشست مطرح شدند، شامل تاخیر در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و تامین زیرساخت لازم، متناسب‌سازی کدهای اینتا، مالیات نرخ سود فعالیت، استرداد مالیات بر ارزش افزوده، بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی‌ها بود. تاخیر در اجرای این قوانین و لازمهای مربوطه ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و نیازمند بررسی دقیق و تحلیل عوامل مرتبط با سیاست‌ها، قوانین، مدیریت و عوامل اقتصادی باشد. روز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر بابک نگاهداری صبح امروز، 19 آذر، در ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با صنعت با اشاره به سیر تکامل ارتباط دانشگاه با صنعت، اظهار کرد: در الگوی ارتباط دانشگاه‌ها با صنایع، که به نام رانش علم شناخته می‌شود و از دهه 1950 تا 1960 میلادی رخ‌داده، نوآوری‌های مرتبط با تعاملات میان دانشگاه و مراکز تحقیقاتی...