یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عصر ایران

وی به جزئیات انتشار این حواشی در رسانه‌ها و واکنش سازمان امور مالیاتی به آن پرداخت و در ادامه گفت: بخشی از اطلاعات و تفاسیر منتشر شده مخدوش است، اما در مورد بخشی از هزینه‌ها نیز باید گفت که با توجه به امکان صرفه‌جویی و غیرقابل قبول بودن همین حد از عدم صرفه جویی در دولت مردمی، مسئول مرتبط در اداره کل فارس از مسئولیت خود برکنار شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: طبق آخرین داده‌ها، تعداد واحدهای مسکونی خالی در سال 1400 به 66 هزار واحد رسیده و مبلغ 1400 میلیارد تومان برای مالیات این واحدها تعیین شده است که پیش‌بینی می‌شود تا نیمه‌های ماه آتی به صاحبان آنها اطلاع‌رسانی شود. شاهین مستوفی عنوان کرد: موضوع مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه پیش از اجرای قانون مالیات‌های مستقیم مورد توجه بود، ولی عدم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت دو سال از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن و استقرار دولت، تعداد واحدهایی که در طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی رسیده‌اند در حدود 400 هزار واحد بوده که نشان از عقب ماندگی جدی در اجرای قانون دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد با تأکید براینکه دسترسی به سامانه اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن در سال اول اجرای قانون برای اکثر بانک‌های عامل امکان‌پذیر نبوده است، اعلام کرد: وزارت اقتصاد پیشنهاد داده است که این موضوع، توسط سازمان امور مالیاتی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت کاهش وابستگی بودجه به نفت پرداخت و راه کار این موضوع را شناسایی فرارهای مالیاتی معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

"نظام دو مجلسی" نظریه‌ای است که از مدتی پیش کسانی از صاحبنظران و رجال سیاسی به آن اشاره می‌کنند. اقتراح فارغ از مجادله از سوی نخبگان و کارشناسان در این رابطه ضروری به نظر می‌رسد.

وب‌گاه تابناک

ابلاغ به مودیان آغاز شده و برگه مطالبه که صادر شود بلافاصله یک پیامک به مودیان مشمول ارسال و در کارپوشه در پنجره خدمات الکترونیک مودیان اطلاعات بارگذاری می‌شود. هرکسی از مودیان که پیامک برایشان ارسال شده یا هر فرد دیگری که می‌خواهد بداند مشمول این قانون شده یا نه می‌تواند به سامانه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی مراجعه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی بک نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بعد از بررسی‌ها انجام شده، معاون امور مالی اداره کل مالیاتی استان فارس به خاطر ریخت و پاش بیت المال به بهانه همایش استانی، برکنار شده است. سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی پاسخگویی به دغدغه‌های ملت شریف ایران و تنویر افکار عمومی را وظیفه خود می‌داند. موحدی بکنظر در گفت‌وگویی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات واحدهای مسکونی خالی برای سال 1400 تعداد 66 هزار واحد بوده و 1400 میلیارد تومان مالیات واحدهای خالی محاسبه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد این سازمان پاسخگویی به دغدغه های ملت شریف ایران و تنویر افکار عمومی را وظیفه خود می داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بنا بر گزارش‌های واصله از سمت تشکل‌های دانشجویی و مردمی در مهر ماه سال جاری اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور در شیراز به مدت سه روز و با هزینه نامتعاف حدود 4 میلیارد تومان صرفا برای کمتر از 100 شرکت کننده برگزار شده و سیاهه هزینه‌های این همایش نیز در فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است. در جزئیات هزینه‌های این همایش به اصطلاح لاکچری آمده...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت پاداش 552 میلیون تومانی به گزارشگر فرار مالیاتی از طریق سامانه سوت زنی خبر داد.