دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی بک‌نظر در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از سال 1389 استفاده از کارتخوان برای پزشکان الزام شد، پزشکان موظف به نصب دستگاه کارتخوان شدند تا درآمدشان شفاف شود تا مانند کارگران و کارمندان مالیات بدهند و دین خود به جامعه را پرداخت کنند. وی افزود: سازمان امور مالیاتی به‌دنبال شفافیت و راه‌های مختلف و متنوع در شناسایی فرار‌های مالیاتی است...

وب‌گاه عصر ایران

کدام سود سپرده‌های بانکی در قانون مشمول مالیات می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به عنوان مثال میانگین مالیات آرایشگاه‌های زنانه سالی 2.9 میلیون تومان و بنگاه‌های املاک متوسط 4.1 میلیون تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیات کشوری گفت: میانگین مالیات اصناف از یک میلیون و 300 هزار تومان در سال 1400 به 5 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شد از سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مالیات ستانی در کشور گفت: مسئله مالیات در کشور ما هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است. ما امسال حدوداً 600 هزار میلیارد تومان نفت به بودجه کمک می‌کند، 800 هزار میلیارد تومان مالیات به بودجه کمک می‌کند و مابقی بودجه از فروش اموال و دارایی و بدهی و... تأمین می‌شود....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی طغیانی گفت: مجلس افزدد: مالیات بر مجموع درآمد در بسیاری از کشور‌ها در حال اجرا است و هر کس از اقتصاد بهره مند‌تر است باید مالیات بیشتری بدهند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.