دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مطابق قانون مالیات‌های مستقیم، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری 31 تیرماه پایان می یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق مصوبه مجلس، سازمان امور مالیاتی مکلف شد با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان در پایان هر دوره، نسبت به تهیه اظهارنامه برای کلیه مؤدیان اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام پایان‌یافتن آموزش ثبت معاملات سکه و طلا در سامانه جامع تجارت به رسته‌های فروش سکه، طلای آب شده و تولیدکنندگان طلا گفت: مطابق اعلام وزارت صمت، اقدامات لازم برای ثبت مبادلات سکه وطلا در سامانه جامع تجارت باید انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جریان بررسی لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به قانون پایانه‌های فروشگاهی، مودیان را ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شرایط تکلیفی مودیان در خصوص ثبت مجدد اطلاعات یا صدور مجدد صورتحساب الکترونیکی معاملات را مشخص کردند.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امورمالیاتی را مکلف کردند با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان در پایان هر دوره، نسبت به تهیه اظهارنامه برای کلیه مؤدیان اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور موظف شد مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1387 را که تا زمان تصویب این قانون فراخوان نشدند، تا پایان سال 1402 به تدریج فراخوان نماید.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس، سازمان امور مالیاتی مکلف شد با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان در پایان هر دوره، نسبت به تهیه اظهارنامه برای کلیه مؤدیان اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را بررسی کرده و ماده 5 این لایحه را به تصویب رساندند و بر اساس آن، سازمان امورمالیاتی را مکلف کردند تا نسبت به ثبت نام و عضویت کلیه مودیان در سامانه مؤدیان و تخصیص کارپوشه اختصاصی...

وب‌گاه گسترش

سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور رئیس، هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد و غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و سردار نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در این اجلاس حضور یافتند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

خبرگزاری تسنیم

با منوط شدن پرداخت پاداش سوت‌زنان فرار مالیاتی به وصول مالیات و با توجه به فرآیند طولانی رسیدگی به پرونده‌های فرار مالیاتی شاهد بروز مشکلات متعددی برای گزارشگران فساد هستیم بنابراین یک پیشنهاد این است که پرداخت پاداش به زمان صدور برگ تشخیص منتقل شود.