دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی خاطر نشان کرد: از سلبریتی ها مالیات گرفته ایم و 515 بلاگر و سلبریتی را شناسایی کرده ایم، فقط 123 بلاگری کار تشخیص مالیات آنها در حال انجام است و این 123 نفر 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب آنها بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بخشی از جامعه پزشکی به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان است که برای تعدادی از آنها اخطاریه ارسال شده و بخش دیگر از پزشکان را از طریق حساب های مشکوک به تجاری، سامانه سوت زنی و بازرسی میدانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در بررسی ها مشخص شد 123 بلاگر و سلبریتی2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روز 12 تیر ماه روزنامه کاروکارگر با عنوان «بیش از 20 مورد مالیات و هزینه جدید به سبد زندگی مردم تحمیل کرده‌اند» و روزنامه اعتماد با عنوان «با وجود وعده ها، سفره مردم از تحریر‌ها جدا نشد / 20 مالیات جدید برای خانوار‌های ایرانی» توضیح داد: نظام‌مند شدن درآمد‌های مالیاتی با تکیه بر شناسایی فراریان مالیاتی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

رسول فرخی میکال عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تاثیر سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد شفافیت مالیاتی در کشور گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه شفاف سازی و رفتار صادقانه با مردم، پیگیری واقعیت‌های مالیاتی در سازمان امور مالیاتی است. وی در ادامه ضمن انتقاد از روند اخذ مالیات در کشور گفت: ما از کارمندان و کسبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدد و تکثر نهادهای تنظیم گر و رگولاتور در حوزه های مختلف خدمات الکترونیکی از جمله مسائلی است که با تمرکزبخشی به آن می‌توان بر بهره وری و کیفیت خدمات افزود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، به همراه معاونان خود و هیات همراه این سازمان، از مجموعه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» بازدید کرد. رئیس سازمان امور مالیاتی در دیدار خود با علیرضا بختیاری، مدیرمسوول روزنامه «دنیای اقتصاد»، دبیران تحریریه روزنامه و خبرنگاران بخش‌های مختلف گفت‌و‌گو کرد. این مقام مسوول ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه رویکرد سازمان امور مالیاتی در...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخی مدعی شدند که سلبریتی ها در فضاهای ممنوع و فیلترینگ فعالیت کرده اند و چرا باید مالیات پرداخت کنند این در حالی است که هر چند این فضا فیلیترینگ شده است ولی این افراد فعالیت اقتصادی داشته اند و میلیارد میلیارد به حساب آنها وارد می شود باید مانند کارمندان و کارگران که مالیات پرداخت می کنند، باید مالیات بدهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.