دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

با منوط شدن پرداخت پاداش سوت‌زنان فرار مالیاتی به وصول مالیات و با توجه به فرآیند طولانی رسیدگی به پرونده‌های فرار مالیاتی شاهد بروز مشکلات متعددی برای گزارشگران فساد هستیم بنابراین یک پیشنهاد این است که پرداخت پاداش به زمان صدور برگ تشخیص منتقل شود.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات مصائب فاکتور‌های آنلاین با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار مسکن این روزها با چالش‌هایی مواجه است که کارشناسان اصلی‌ترین آنها را رکود می‌دانند. نبود خریدار برای فایل‌های ارائه شده در بازار، فعالان باقی مانده در این حوزه را دچار سرگردانی کرده است. این در حالی است که سیاست مالیات بر خانه‌های خالی هم برای حل مشکلات این حوزه چندان رهگشا نبوده و تنها باعث ارائه فایل‌هایی با متراژ و قیمت بالا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره فصل بهار 1402، در تاریخ 26 تیرماه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) 1402 روز دوشنبه 26 تیرماه پایان می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس احکام لایحه برنامه هفتم توسعه نظارت بانک مرکزی بر بانک‌های ناتراز تشدید می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق قانون، مودیان مالیاتی مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده حداکثر تا 15 روز پس از پایان هر دوره (فصل) هستند، اما به دلیل مصادف شدن پانزدهم تیرماه با روز پنجشنبه و در راستای تکریم مودیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، از سوی رئیس کل سازمان امور...