سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آنها در سال 1401 حداکثر 100 برابر معافیت موضوع ماده (84) قانون مالیات‌های مستقیم (مبلغ 67.200.000.000 ریال) بوده و فرم مالیات مقطوع برای آنها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می شود مشمول مقررات این دستورالعمل بوده و از نگهداری اسناد و مدارک موضوع قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394 و ارائه اظهار نامه مالیاتی برای عملکرد مذکور معاف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاغل مختلفی که بنا به شرایطی مشمول تبصره ماده 100 نمی‌شوند، موظف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق وفق مقررات قانونی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاغل مختلفی که بنا به شرایطی مشمول تبصره ماده 100 نمی‌شوند، موظف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق وفق مقررات قانونی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حدود 300 هزار واحد مسکونی در سامانه املاک و اسکان خود اظهاری نکرده بودند که با هماهنگی ستاد اقتصادی دولت به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاغل مختلفی که بنا به شرایطی مشمول تبصره ماده 100 نمی‌شوند، موظف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق وفق مقررات قانونی هستند.

خبرگزاری مهر

اردبیل - دادستان انتظامی امور مالیاتی کشور گفت: اجرای قانون پایانه های فروشگاهی باز هم به تأخیر افتاد و ضروری است با رفع موانع اجرای کامل این قانون را شاهد باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود 300 هزار واحد مسکونی در سامانه املاک و اسکان خود اظهاری نکرده بودند که با هماهنگی ستاد اقتصادی دولت، براساس اولویت به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار مودی از تبصره 100 مالیاتی استفاده کرده اند و 285 هزار نفر هم اظهارنامه مالیاتی ارائه داده اند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: متوسط مالیات ماهانه اصناف مشمول تبصره ماده 100، 290 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه میانگین مالیات قطعی شده مشمولین تبصره ماده 100 صرفا 3 میلیون و 480 هزار تومان برای یک سال بوده است، گفت: این به معنای پرداخت مالیات 290 هزار تومانی صاحبان مشاغل در ماه است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن از پرداخت 240 هزار فقره وام کمک ودیعه مسکن به اجاره‌نشین‌ها خبر داد و گفت: 3000 نفر در کشور هر کدام دارای 100 خانه خالی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مصوبه هیات وزیران موضوع آیین نامه اجرایی بند (د) تبصره (19) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور پیرامون معافیت مالیاتی نقل و انتقال سهام را جهت اجرا به ادارات کل امورمالیاتی سراسر کشور ارسال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تأکید بر اینکه نظام مالیاتی در خدمت فعالیت های اقتصادی شفاف و سالم است، تصریح کرد: برنامه توسعه پایه های مالیاتی یکی از برنامه های مهم نظام مالیاتی در مسیر حمایت از مودیان رسمی مالیاتی است و با به سرانجام رسیدن موضوع CGT (مالیات بر عایدی سرمایه) و PIT (مالیات بر مجموع درآمد) این مهم محقق می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نوروزی افزود: بخشی از این پروژه‌ها، شامل احداث 250 هزار واحد مسکونی روستایی، 125 هزار واحد در بافت‌های فرسوده است. وی با بیان اینکه به 200 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن زمین داده شده و مردم در قالب انفرادی و گروهی‌ساخت در حال احداث واحد‌های مسکونی هستند، تصریح کرد: همچنین 500 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف قرار دارد. نوروزی...