سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر تمدید دوباره بخشودگی جرایم مالیاتی در ادامه باما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مقررات مربوط به احکام بند و تبصره 12 قانون بودجه 1402 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هادی سبحانیان در بخشنامه ای به ادرات کل امور مالیاتی تمدید اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی تا پایان شهریور ماه امسال را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل تبصره ماده 100، برای محاسبه مالیات عملکرد سال 1401 برخی از مشاغل از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی (برگ قطعی مالیات 1400) تا پایان شهریور ماه 1402 تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان راهکار ساماندهی بازار مسکن را تکمیل سامانه املاک و اسکان می‌دانند؛ اما بسیاری از دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا انجام نداده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: اجرای پروژه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان با گستردگی بالا در کشور جزء اولین پروژه‌های در این سطح است.

خبرگزاری مهر

با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان راهکار ساماندهی بازار مسکن را تکمیل سامانه املاک و اسکان می‌دانند؛ اما بسیاری از دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا انجام نداده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه با هدف مقابله با سوداگری و سفته‌بازی با پیگیری دولت سیزدهم کلید خورد؛ در همین راستا براساس اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات همه خریداران خودرو از سامانه یکپارچه خودرو برای این طرح در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور و نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح مالیات بر عایدی سرمایه با هدف مقابله با سوداگری و سفته‌بازی با پیگیری دولت سیزدهم کلید خورد؛ در همین راستا براساس اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات همه خریداران خودرو از سامانه یکپارچه خودرو برای این طرح در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور و نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رانت پنهانی که دلالان زمین در شهرها به جیب می‌زنند بعضا بیش از سود سفته‌بازان مسکن و آپارتمان است. مالکان اراضی بایر با استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات شهری که دولت تامین می‌کند از ارزش افزوده آینده این زمین‌ها بهره می‌برند اما طی دهه‌ها از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف بوده‌اند. هم‌اکنون مجلس‌نشینان طرحی را پیشنهاد داده‌اند که مالیات زمین‌های بایر به نوسازی بافت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لایحه مالیات بر انجام معاملات مکرر واحدهای مسکونی و اراضی با کاربری مسکونی در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا خانه های خالی شناسایی شده اند؟ گفت: بخش هایی از آنها شناسایی شده اند که البته عدد آن الان یادم نیست. سازمان امور مالیاتی مکلف بود این کار را بکند و ما هم در حال کمک کردن به آنها هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران اعلام کرد که بخش‌هایی از خانه‌های خالی تهران شناسایی شده‌اند..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا زاکانی اظهار امیدواری کرد که با قانون مالیات بر خانه‌های خالی، این خانه‌ها وارد بازار مسکن شوند.