سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: برآورد می‌شود 350 هزار خانه خالی در تهران وجود داشته باشد اما عمده این خانه‌ها در مناطق بالاست و برای سوداگری نگه داشته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی بهادری جهرمی گفت: دولت با همکاری اصنافی که بعضا تخلفاتی انجام می‌دهند، این موارد را شناسایی می‌کند و مردم نیز می‌توانند در این امر دولت را همراهی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور در نخستین نشست پیگیری دولت در مانع زدایی و تسهیل گری خیرین از تشکیل دبیرخانه نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور از از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز بازرسی و ادارات بازرسی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد گفت: حدود 2500 گزارش به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری یا کمیته های انضباطی ارسال و تعداد 285 گزارش به مراجع قضایی ارسال و بیش از 490 میلیارد تومان تخلف مالی کشف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امور مالیاتی از آمادگی این سازمان برای اخذ مالیات از خانه‌های خالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور از از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه های کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد از 21 هزار بازرسی، ارسال2500 پرونده تخلفات اداری و کشف 490 میلیارد تومان تخلف در یک سال اخیر خبر داد و گفت: 553 میلیون تومان جایزه سوت زنی پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نخستین نشست پیگیری دولت در مانع‌زدایی و تسهیل‌گری خیرین و امور خیریه که به ریاست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و با حضور نمایندگان دستگاه‌های تخصصی، پیشکسوتان و متخصصان این امر در ساختمان کوثر برگزار شد، وی از ایجاد دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد. منصوری با اشاره به حضور خیرین در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، گفت:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منصوری گفت: دبیرخانه احصای مشکلات خیرین نهایی شود تا با جمع‌آوری پیشنهادات راهکار‌های مناسب به امور این عزیزان در مسیر خدمت تسریع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی مطابق قانون و مبتنی بر اطلاعات دریافتی از وزارت راه و شهرسازی (سامانه املاک و اسکان)، اخذ مالیات از خانه‌های خالی را در دستور کار خود قرار داده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی از آمادگی این سازمان برای اخذ مالیات از خانه‌های خالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تعاملات و همکاری های خوبی بین دو دستگاه وجود دارد که با گسترش این همکاری‌ها می‌توان قدم‌های بلندی نسبت به تحقق عدالت مالیاتی در کشور برداشت.