سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران در جلسه شورای مسکن استان از عزم استانداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برای شناسایی واحد‌های خالی مسکن استان طی یک ماه آتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت راه و شهرسازی در گام نخست از سامانه‌هایی که در اختیار داشته و اطلاعاتی که از سامانه‌های سایر دستگاه‌ها اخذ کرده بزرگ مالکانی که دارای خانه‌های خالی هستند از جمله بانک‌ها و سایر نهادهای دولتی را شناسایی کرده و سازمان امورمالیاتی برای تعدادی از آنها برگه تشخیص ارائه شده و تعدادی از آنها نیز تعیین تکلیف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران از شناسایی کامل خانه‌های خالی ارسال پیامک اخطار به مالکان این خانه‌ها در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان مالیاتی اعلام کرد، جریمه ماده 108 قانون امور گمرکی مأخذ محاسبه حقوق ورودی است و شامل مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در حکمی «داود خدابنده» را به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی این سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسناد دولتی باید با رعایت همه طبقه بندی ها مربوطه، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران متمرکز شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، تکریم مودیان مالیاتی به عنوان پیش‌قراولان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور را گفتمان حاکم بر راهبردهای نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید دانست و چهارم محور تحول در نظام مالیاتی را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

نماینده پیشین مجلس می‌گوید: «ما در ایران با برخی مشکلات ساختاری مواجهیم که در کشورهای توسعه‌یافته مشابه آن دیده نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی خضریان گفت: وصول درآمد‌های های مالیاتی به ویژه از شرکت‌های بزرگ و صاحبان درآمد‌های کلان مورد توجه کمیسیون است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم 60 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی غضنفری، مدیر عامل صندوق توسعه ملی اخیرا از کوچک‌تر شدن این صندوق ملی به دلیل سوء مدیریت دولت‌ها خبر داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات بر عایدی سرمایه برخلاف آنچه رسانه‌های زنجیره‌ای در بوق و کرنا می‌کنند، به نفع بیش از 95 درصد مردم و به زیان دلالان است و در 190 کشور جهان در حال اجرا است.