سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نصرالله پژمان فر درباره جلسه امروز کمیسیون اصل 90 گفت: این جلسه برای بررسی پرونده ابر بدهکاران مالیاتی و راهکارهای وصول درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در کشور با حضور وزیر اقتصاد و مقامات ارشد سازمان امور مالیاتی و همچنین سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات وجوه دریافتی پزشکان دارای رابطه استخدامی با مراکز درمانی موضوع نحوه اجرای مقررات بند (ح) تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 کل کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

موضوع کارتخوان در مطب پزشکان به چالشی دنباله‌دار و داستانی تکراری برای همه مراجعان به مطب‌ها تبدیل شده است زیرا اغلب پزشکان واریز ویزیت را فقط از طریق کارت به کارت میسر می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت 15 شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت 15 شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.

خبرگزاری مهر

طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت 15 شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.

خبرگزاری تسنیم

طی احکام جداگانه پنج تغییر مدیریتی در سطح معاونت و مدیران کل در سازمان مالیاتی اعمال شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به تحولات نظام مالیاتی و بهینه سازی فرآیندهای مالیات ستانی داده محور گفت: در فروردین ماه سالجاری بیش از 43 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به سال قبل رشد 49درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، نسبت به دریافت وجه نقد از بیماران در مطب ها و...، گلایه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: در فروردین امسال بیش از 43 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (حدود 29 هزار میلیارد)، رشد 49 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی‌ها از وضعیت بازار اجاره حاکی از آن است که هردو طرف عرضه و تقاضا در انتظار شرایط جدید به سر می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در فروردین امسال بیش از 43 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (حدود 29 هزار میلیارد)، رشد 49 درصدی را نشان می‌دهد و این موضوع بیانگر عزم و اراده این سازمان در جهت تامین درآمدهای پایدار برای خدمت بیشتر به مردم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مشاوران املاک، صاحب‌خانه‌ها ترجیح می‌دهند خانه‌های خود را در فصل جابه‌جایی با رقم‌های سال جدید اجاره دهند که این موضوع به سردرگمی اجاره‌نشین‌ها منجر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه فرا رسیدن موعد تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی، انتقادهای اصناف از سازمان امور مالیاتی بیش از پیش شنیده می‌شود. یکی از اصنافی که در هفته‌های گذشته به اشکال گوناگون به میزان و روش محاسبه مالیات صنف خود معترض بوده و حتی در این باره کارزارهایی راه‌اندازی کرده‌اند، واردکنندگان و عمده‌فروشان موبایل بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن با بررسی موضوعات ساماندهی بازار واحدهای مسکونی استیجاری، سرعت‌بخشی به شناسایی خانه‌های خالی، ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک و برخورد با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.