سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

سید محمدهادی سبحانیان در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رئیس سازمان مالیاتی کشور انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مالیاتی کشور اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در حکمی رئیس سازمان برنامه و بودجه را منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در حکمی «داوود منظور» را با حفظ سمت (رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور) به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور در حکمی «داوود منظور» را با حفظ سمت (رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور) به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که دولت قبل تا آخرین روز عمر خود بر استفاده از مدیران ناکارآمد اصرار داشت، تغییرات انجام شده در دولت مردمی نشان می‌دهد، ملاک سید ابراهیم رئیسی برای انتخاب مدیران، شایسته‌سالاری و کارآمدی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: حدود 950 شرکت بعد از فراخوان، اقدام به ارسال صورتحساب الکترونیک خود به سامانه مودیان کرده‌اند و از ابتدای فروردین ماه نیز اشخاص حقوقی مشمول این قانون شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی در حوزه خرید و فروش رمز ارز‌ها با بررسی تراکنش‌های بانکی یک فراری مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی در حوزه خرید و فروش رمزارزها با بررسی تراکنش‌های بانکی یک فراری مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی در حوزه خرید و فروش رمز ارزها با بررسی تراکنش های بانکی یک فراری مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی در حوزه خرید و فروش رمزارزها با بررسی تراکنش‌های بانکی یک فراری مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی عباسی در خصوص جزئیات ششمین جلسه شورای مسکن با حضور رئیس جمهوری، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد در حوزه تأسیسات آب و برق هزینه انشعابات به‌صورت یک سوم از صندوق ملی مسکن، یک سوم از محل مولدسازی اراضی متعلق به وزارت نیرو و یک سوم از منابع استان‌ها تامین شود. وی افزود: در جلسه مذکور رئیس جمهوری دستور داد جلسه آینده شورای عالی مسکن با حضور 10...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از جریمه مالیاتی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: جلسه آتی شورای عالی مسکن با حضور استان‌های دارای رتبه‌های آخر برگزاری می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در شبکه خبر اظهار داشت: قبل از اینکه وارد مصوبات جلسه شورای عالی مسکن که ششمین جلسه شورای عالی در دولت سیزدهم بود، شویم، باید گفت که بخش مسکن در سبد هزینه خانوار، بالاترین سهم را دارد و به همین علت کنترل قیمت مهترین رکن کنترل تورم است. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: از سوی دیگر،...