سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مواردی که انتقاد مجلس از میرکاظمی را در پی داشت، ارائه نکردن برنامه هفتم توسعه بود. اتفاقی که در کنار بحران پرداخت حقوق معلمان موجی از انتقادات را در مجلس شکل داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سه تغییر در دولت به نظر می رسد منتقدان را راضی نخواهد کرد. واکنش اولیه منتقدان در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که برخی معتقدند حلقه تصمیم گیران اصلی دولت هنوز پابرجاست و دولت به تغییرات بیشتری نیاز دارد. ا

وب‌گاه مشرق نیوز

داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوراق مالیاتی، کلیه برگه‌هایی است که توسط سازمان امور مالیاتی کشور، صادر شده و باید به اطلاع مودی مالیاتی برسد. این اوراق شامل موارد مختلفی می‌شود و مودی می‌تواند درصورتی که به این اوراق اعتراض دارد، اعتراض خود را به صورت الکترونیکی ثبت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

داود منظور که پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ارتباط با 3 تغییر جدید در کابینه دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داوود منظور را به عنوان یکی از مدیران امام صادقی دولت می‌شناسند. جمعی که با به قدرت رسیدن رئیسی، از دانشگاه امام صادق به دولت و وزارتخانه‌های آن کوچ کردند و البته هر کدام در هر تغییری جای خود را با یک فارغ‌التحصیل دیگر این دانشگاه عوض می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود میرکاظمی بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی از سازمان برنامه و بودجه رفت و داوود منظور عهده‌دار ریاست این سازمان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، مسعود میرکاظمی به عنوان مشاور در کنار تیم اقتصادی دولت فعالیت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داود منظور که پیش از این رییس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

سخنگوی دولت معرفی رئیس جدید سازمان امور مالیاتی، سرپرست جهاد کشاورزی و مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

داوود منظور که پیش از این ریاست سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده داشت جایگزین میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از شاخص‌ها و رویکردهای تعیین‌کننده و تحول‌آفرین سازمان امور مالیاتی کشور جهت افزایش کارآمدی نظام مالیاتی را تمرکز و اهتمام ویژه بر شناسایی مؤدیان جدید عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت ضمن اعلام اسامی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم این اقدام را در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران عنوان کرد.