سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با تأکید بر اینکه از دی ماه 1401 تاکنون 12 میلیون و 300 هزار حساب تجاری‌سازی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن میرزاپور مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با بیان اینکه تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری از دی ماه 1401 با همکاری سازمان امور مالیاتی عملیاتی سازی شده است، تصریح کرد: طی مدت چهار ماه، 12 میلیون و 300 هزار حساب تجاری‌سازی شده است که از این تعداد سهم افراد حقوقی دو میلیون و 300 هزار حساب و سهم افراد حقیقی 10 میلیون حساب است. وی در توضیح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با بیان اینکه از دی ماه 1401 تاکنون 12 میلیون و 300 هزار حساب تجاری‌سازی شده است، بر لزوم تسریع در پیوستن 15 بانک باقی مانده به سامانه تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با تأکید بر اینکه از دی ماه 1401 تاکنون 12 میلیون و 300 هزار حساب تجاری‌سازی شده است، بر لزوم تسریع در پیوستن 15 بانک باقی مانده به سامانه تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است. درواقع روانشناسان و مشاوران دارای پروانه اشتغال که مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی و مشاوره دارند، باید از مراجعان خود برای 45 دقیقه مشاوره 230...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به بازگشت 2 هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی نفتی و غیرنفتی از فردا به خوزستان گفت: بیش از 70 درصد این مبلغ باید به حساب پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر و روستا‌ها اختصاص پیدا کند و صرف حقوق و دستمزد نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی با حضور در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز گفت: در 2 سال گذشته، موضوع گروه ملی به چالش مهمی در استان تبدیل شده بود که رفع مشکلات این شرکت احساس امیدوار کننده‌ای به استان و کشور داد که نشان می‌دهد حتی اگر باز کردن این گره بسیار سخت و دشوار باشد، اما قابل انجام است. وی افزود: کمک بانک ملی، سازمان امور مالیاتی، تلاش مدیریت...

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه رییس جمهور به خوزستان سفر کرده در بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: برنامه‌ای مدنظر داریم تا در آینده پیشرفت‌های خوبی در گروه ملی شاهد باشیم.

خبرگزاری تسنیم

در حالی بازار اجاره مسکن به فصل جابجایی‌ها نزدیک شده که دولت با برنامه‌های حمایتی و مجلسی‌ها هم با طرحی که هوش مصنوعی یکی از ستون‌های آن است به دنبال حمایت از اجاره‌نشین‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

تصویر استفاده هتلی در مشهد از کارتخوان یک مؤسسه خیریه برای دریافت وجه در فضای مجازی منتشر شده است؛ درحالی که متولیان وقوع این اتفاق را انکار می‌کنند اما یک کارشناس مالیاتی از اجاره کارتخوان مؤسسات خیریه توسط بنگاه‌های اقتصادی خبر می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در یک سال و نیم گذشته درآمد 2 هزار و 500 شرکت تولیدی به استان‌ها برگشت داده شد تا مردم از عواید آن بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان امور مالیاتی و وزارت راه‌وشهرسازی می‌گویند موفق شده 515 هزار و 500 خانه خالی را شناسایی کند. اما مورد قابل‌تامل اینکه طی دوسال اخیر کل مالیاتی که دولت توانسته از مالکان خانه‌های خالی دریافت کند فقط 1.5 میلیارد تومان بوده است.