سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: سال 1401 به شناسایی بی‌نظیر فرار‌های مالیاتی اختصاص یافت و امسال برخورد‌های قاطع با فراریان مالیاتی صورت می گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1402 کل کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سال 1401 به شناسایی بی‌نظیر فرارهای مالیاتی اختصاص یافت و 1402 نیز سال برخوردهای قاطع با فراریان مالیاتی دانه‌درشت برای استیفای حقوق مردم خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال و اعطای اعتبار مالیاتی به این حوزه، بخشنامه‌ای را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، شفافیت و اطلاع‌رسانی را گام نخست مبارزه با فعالیت‌های اقتصادی زیرزمینی و به تبع آن حمایت از تولید دانست و بازنمایی اقدامات ضد فساد و مقابله با فرار مالیاتی و اقتصاد پنهان و غیررسمی را عامل مهمی جهت فسادستیزی در راستای شفافیت و عدالت مالیاتی برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرهایی از حضور داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی در سازمان برنامه و بودجه در رسانه ها شنیده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور گفت: یکی از راهکار‌های جلوگیری از ایجاد فساد، شفافیت و اعلام آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌هایی متعددی وجود دارند که زیر بار صدور مجوز‌های الکترونیکی نمی‌روند، زیرا در این رابطه رانتی وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه هر چند در مورد میزان فرار مالیاتی آمار مشخصی هم وجود ندارد؛ اما به دلیل شفاف نبودن نظام مالیاتی و وصول مالیات به صورت سنتی روز به روز افزایش پیدا می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ با این حال، احتمال جابجایی یک وزیر نیز در روزهای آینده وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

خداحافطی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ با این حال، احتمال جابه‌جای یک وزیر نیز وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال و اعطای اعتبار مالیاتی به این حوزه، بخشنامه ای را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، بخشنامه‌ای را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، نحوه استرداد مالیات و عوارض خرید برای صادرات مواد خام و مواد اولیه تولید موضوع تبصره (2) ماده (10) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه شفافیت گام نخست مبارزه با فعالیت‌های اقتصادی زیرزمینی و به تبع آن حمایت از تولید است، گفت: بازنمایی اقدامات ضد فساد و مقابله با فرار مالیاتی عامل مهمی جهت فسادستیزی در راستای شفافیت و عدالت مالیاتی است.