چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افراد سه دهک پایین درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: امسال 110 هزار میلیارد تومان از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 440 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است که تا پایان امسال به 470 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احزاب اصولگرا، عموما تفاوتی در نگاه به مسائل سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد و توسعه ندارند. در واقع صحبت کردن از چپ و راست یا تندرو و میانه‌رو درباره این احزاب، کاری دشوار و شاید غیرممکن باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان در جلسه امروز بررسی لایحه بودجه، با پیشنهادی مبنی بر کاهش حدود یک میلیون تومانی پایه حداقل حقوق دریافتی کارکنان مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی لایحه بودجه 1402، با پیشنهادی مبنی بر کاهش حدود یک میلیون تومانی پایه حداقل حقوق دریافتی کارکنان مخالفت کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با پیشنهادی مبنی بر کاهش حدود یک میلیون تومانی پایه حداقل حقوق دریافتی کارکنان مخالفت کردند.

وب‌گاه گسترش

مشکل اصلی اقتصاد ایران وابستگی به درآمدهای نفتی نیست، زیرا در طول این سال‌ها درآمدها همیشه از بی‌ثباتی بازار آسیب دیده است؛ بنابراین همگام با درآمدهای نفتی، لزوم توجه به درآمدهای جایگزین مانند درآمدهای مالیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از هشت میلیون صورتحساب الکترونیکی تا 13 اسفندماه امسال توسط شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی و بیش از 27 میلیون صورتحساب الکترونیکی به صورت مستقیم در سامانه مودیان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی زمانیان در دانشگاه کرمان بر استفاده از ظرفیت خیرین در توانمندسازی زیرساخت‌های دانشگاهی بر شبکه‌سازی ظرفیت خیرین منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که اگر قرار است منابعی پای کار حوزه اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی بیاید، مشخص کنیم اولویت با کدام دانشگاه است و نگاه قشری‌گرایی، منطقه‌گرایی و مدیرگرایی را برداریم. مشاور...