چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی، با وجود الکترونیکی شدن فرایند اعتراض به برگ تشخیص، شرط رسیدگی ممیز کل به اعتراض ثبت شده، تسلیم اظهارنامه به امور مالیاتی می باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط به آخر بهمن ماه سال جاری اقدام نمایند بخشش های ویژه جرایم مالیاتی اعمال می کند.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیشنهادی جالب از سازمان امور مالیاتی درخواست کرد با برون سپاری امور، ظرفیت شرکت‌ها و گروه‌های نخبگانی کشور را برای کشف الگو‌های فرار مالیاتی و شناسایی فرار‌های مالیاتی مورد استفاده قرار دهد. به نوعی این پیشنهاد خاندوزی در واقع به کارگیری داروغه های خصوصی برای وصول مالیات محسوب می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی و روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از سازمان امور مالیاتی می خواهم با برون سپاری امور، ظرفیت شرکت‌ها و گروه‌های نخبگانی کشور را برای کشف الگوهای فرار مالیاتی و شناسایی فرارهای مالیاتی مورد استفاده قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اخیراً در سه الی چهار مورد در چهار استان توانستیم بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی و روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است و برای 300 هزار خانه خالی، برگ تشخیص و مطالبه صادر و به مالکان آن‌ها ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام رییس سازمان امور مالیاتی، تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی و روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس سازمان امور مالیاتی، تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی و روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی و روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود منظور روز پنجشنبه در دومین روز اجلاس مدیران امور مالیاتی سراسر کشور در بندرعباس افزود: این رقم یک دهم تعداد واقعی خانه‌های لوکس است که انتظار می‌رود با همکاری شهرداری‌ها و به‌ویژه شهرداری تهران، سال آینده این رقم به شناسایی یک میلیون خانه لوکس افزایش پیدا کند. وی ادامه داد: خانه‌های خالی و خودرو‌های گرانقیمت نیز از دیگر مواردی هستند که روند...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون اطلاعات هویتی مالکان 140 هزار خانه لوکس مشمول مالیات در کشور شناسایی که روند وصول مالیات از آنان آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نمایندگان مجلس و دولت براین باورند که نظام مالیاتی می‌تواند بار اصلی تامین مالی دولت را بر دوش بکشد.