چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

سال 1388 دولت و سازمان‌های مرتبط با بحث ساماندهی تجارت اقدام به ایجاد سامانه‌ای با هدف تنظیم و کنترل فعالیت‌های عمومی انبارها کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با هم‌افزایی و هماهنگی ویژه میان سازمان امور مالیاتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی و تدوین برنامه اقدام مشترک، شاهد تسریع و تقویت برخورد مؤثر و قاطع‌تر با پدیده مذموم فرار مالیاتی خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با تمرکز ویژه بر روی شناسایی فرارهای مالیاتی بزرگ و وصول مالیات از این محل، نقش حمایتی مالیات ستانی تقویت می شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه از افرادی که میلیاردها سود به دست می‌آورند و مالیاتی پرداخت نمی‌کنند مالیات عادلانه اخذ شود، گفت: برای تسریع در رسیدگی به معوقات مالیاتی علاوه بر همکاری با دستگاه قضا تلاش می‌کنیم تا فعالان اقتصادی را در این مسیر قرار دهیم.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه حدود 330، 340 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی است که ما در سال گذشته اعمال کردیم، گفت: اگر مواردی مانند کسورات بازنشستگی را به عنوان مالیات در نظر بگیریم، نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی برابر 13 درصد است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ سیدحسین هژبری*- بررسی بودجه 1402 در مقایسه با سنوات قبل اتفاقی که سازمان امور مالیاتی در سال 1401 بیشتر به آن پرداخت، حرکت به سمت یک نظام مالیات‌ستانی هوشمند بود. در واقع این سازمان که ذیل وزارت اقتصاد و دارایی تعریف می‌شود، برای رعایت بخش زیادی از ملاحظات لازم و کافی و به جهت پیشبرد اهداف کلانی که در اسناد بالادستی و چشم‌انداز‌های میان‌مدت و بلندمدت برایش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور گفت: مجموع وصولی های مالیات در 11 ماهه امسال 530 هزار میلیارد تومان بوده که رشد 54 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

خبرگزاری مهر

با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌ها اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند و سازمان امور مالیاتی با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس به احتمال تحمیل جرایم ماده 22 به شرکت‌ها بورسی اشاره کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیتهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان اعلام شد. اعزام هیاتهای تجاری، فعالیت در خارج کشور برای بهبود روابط تجاری و تشکیل انجمنها از جمله این اقدامات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: با سیستمی شدن تعیین حق کمیسیون املاک و کاهش نفع مشاوران در قیمت‌گذاری، نقش این صنف در تغییرات قیمت مسکن کاهش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد اخیراً طی اظهاراتی از لزوم برون‌سپاری وظایف سازمان امور مالیاتی سخن گفته و خواستار ایجاد تشکیلاتی برای "شرکای مالیات‌ستان دولت" شده است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه جدید برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط به آخر بهمن ماه سال جاری اقدام نمایند بخشش‌های ویژه جرایم مالیاتی اعمال می‌کند. در این بخشنامه آمده است اختیار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض هر سال برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا آخر بهمن ماه سال جاری اقدام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط به آخر بهمن ماه سال جاری اقدام نمایند بخشش های ویژه جرایم مالیاتی اعمال می کند.