چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اعلام برنامه وزارت راه برای مقابله با افزایش ناباورانه قیمت مسکن، گفت: تلاش می‌کنیم دست سوداگران را از بازار مسکن کوتاه کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از ثبت اطلاعات 73 میلیون نفر در سامانه ملی املاک و اسکان خبر داد و گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک 2 سرویس مهم را در اختیار وزارت راه قرار نداده است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس بند مربوط به مالیات بر مجموع درآمد را تصویب کردند در حالی که به نظر نمی‌رسد زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این بند که یک تحول بزرگ در حوزه مالیات‌ستانی است فراهم شده باشد و اجرای آن در شرایط کنونی احتمالا سبب حساسیت اجتماعی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کانون صرافان اعلام کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن کاهش قیمت ارز در بازار طی روزهای آتی، به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، کمتر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات موجود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور در خصوص وضعیت اقامتگاه‌های مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی تکمیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، کمتر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت مدیره اتحادیه نساجی و پوشاک ایران گفت: با توجه به اینکه تخصیص ارز مواد اولیه با ابهاماتی روبرو است، برخی از تامین کنندگان، مواد اولیه را نمی‌فروشند یا با قیمتی می‌فروشند که امکان فعالیت وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون صرافان اعلام کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن کاهش قیمت ارز در بازار طی روزهای آتی، به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه رکود نسبی بر بازار پوشاک شب عید حاکم است، گفت: قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، کمتر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار حاکی از رکود نسبی بر بازار پوشاک شب عید است ولی بازار حراج‌های زمستانی به خاطر کاهش قیمت‌ها در حراج و بارش برف و سرما در ماه‌های اخیر کمی رونق پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات اقامتگاه مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور تکمیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ر وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای فهرست اشخاص حقوقی و حقیقی دارای بیش از 100 و بین 50 تا 100 واحد مسکونی خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «ابوالفضل نوروزی» اظهار داشت: شناسایی خانه‌های خالی در حال افزایش است و با اولویت دانه درشت‌ها این مالیات اخذ خواهد شد. به همین منظور وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای فهرست اشخاص حقوقی و حقیقی دارای بیش از 100 و بین 50 تا 100 واحد مسکونی خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است. سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه پیش از ارسال این فهرست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیاد شهید امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح همچنین سازمان بهزیستی کشور مکلف شده تا به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال فاقد شغل و درآمد کمک معیشتی به میزان 6 میلیون تومان پرداخت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امور مالیاتی توضیحاتی را درمورد مصوبات اخیر مجلس، شناسایی خانه‌های خالی و لوکس ارائه کرد.