چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران درباره مصوبات مجلس در مورد لایحه بودجه و تفاوت آن با پیش‌بینی دولت گفت: طبیعی است که وقتی لایحه دولت به مجلس می‌رود، نمایندگان تغییراتی در آن اعمال کنند. سازمان منتظر آخرین تصمیم مجلس است و هرچه تصویب شود اجرا خواهیم کرد. داوود منظور در پاسخ به سوال دیگری در مورد تفاوت برآورد دولت از درآمدهای ناشی از محل...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امور مالیاتی درمورد مصوبات اخیر مجلس گفت: منتظر آخرین تصمیم مجلس هستیم، هرچه تصویب شود اجرا خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان امور مالیاتی توضیحاتی را درمورد مصوبات اخیر مجلس، شناسایی خانه‌های خالی و لوکس ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: برخی اطلاعات مربوط به مالکانی است که بیش از 20 تا 100 خانه خالی دارند و وزارت راه اطلاعات آن را در اختیار سازمان قرار می‌دهد. طبق قانون مالیات مستقیم وزارت راه تا تیر ماه سال اینده فرصت دارد اطلاعات را در اختیار سازمان قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و حسب فراخوان‌های به عمل آمده از ابتدای سال 1402 نیز کلیه اشخاص حقوقی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی مطابق مقررات قانون مذکور هستند.

خبرگزاری تسنیم

رشد درآمدهای مالیاتی همزمان با کاهش 5 درصدی مالیات تولیدکنندگان و با اتکا به شناسایی مودیان جدید و فراریان مالیاتی محقق شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 140 هزار خانه لوکس خبر داد و گفت: وقتی لایحه بودجه دولت به مجلس می‌رود، نمایندگان در ترتیبات قانونی بودجه و مالیات تغییراتی را اعمال می‌کنند که منتظر آخرین تغییرات و مصوبات هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: تغییر معافیت مالیاتی حقوق از 7 میلیون تومان به 10 میلیون تومان سبب کاهش 35 هزار میلیارد تومانی درآمدهای دولت خواهد شد.

خبرگزاری مهر

تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر معافیت «خانه‌های مسکونی لوکس» از پرداخت مالیات انتقادات زیادی به دنبال داشت درحالیکه این مسئله هنوز نهایی نشده و باید مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مجلس با تصویب افزایش معافیت مالیاتی حقوق تا سقف 10 میلیون تومان در بودجه سال آینده، باعث شد تا 35 هزار میلیارد تومان مالیات وصولی در این بخش را از دست بدهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده نحوه محاسبه تخفیف مالیاتی برای مودیان خواظهار را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ امروز نشست هم اندیشی مجمع کارآفرینان ایران با حضور داود منظور؛ رئیس کل سازمان امور مالیاتی برگزار شد. در ابتدا منظور با اشاره به اینکه: نظام مالیاتی زمانی می‌تواند رشد کند که کسب و کار‌ها در کشور رونق بیشتری پیدا کنند و موتور رشد اقتصاد، کارآفرینان جامعه هستند، افزود: آنچه که باعث رشد می‌شود، ظرفیت کارآفرینی کشور است و جمع کارآفرینان اهمیت ویژه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازوکار تخفیف مالیاتی مودیان خوداظهار در بودجه 1402 مشخص شد.