چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «داود منظور» امروز در نشست هم اندیشی نقش مالیات در مسوولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: از ظرفیتی که قانون مالیات در ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم ایجاد کرده است، برای مسوولیت اجتماعی استفاده می‌کنیم. رییس سازمان امور مالیاتی کشور افزود: نظام مالیاتی افتخار دارد که به ظرفیت‌های خیران و مودیان که علاقه‌مند به مشارکت در توسعه مراکز دانشگاهی و علمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید احسان خاندوزی» امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی نقش مالیات در مسوولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: دولت‌ها برای اهداف عام المنفعه از دو دسته ابزار‌های حمایتی مستقیم از طریق پرداخت یارانه‌ها و بودجه در اختیار نهاد‌های حمایتی و ساخت ساز و از ابزار حمایت غیرمستقیم استفاده می‌کنند. وی افزود: در ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم، حمایت‌های دولت از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود از خانه‌های لوکس نیز مالیات گرفته شود و منابع آن نیز به صندوق ملی مسکن واریز شود که حذف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ارجاع مالیات بر خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق، بار دیگر موج بحث‌های کارشناسی حول این قانون تشدید شد و باید دید آیا مجلس با این تصمیم زمینه حذف درآمد 60هزار ملیارد تومانی برای دولت را فراهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: حدود 900 هزار جلد دفتر دست‌نویس بالغ بر 1 میلیون 800 هزار صفحه طی یک سال در سراسر کشور تصویربرداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی برای صرافی‌ها ترتیباتی را به کار گرفته که ساز و کار خود را دارد، گفت: همه صنایع کشور باید در زمینه بازگشت ارز به قواعد بانک مرکزی تمکین کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در حاشیه همایش هم‌اندیشی با خیرین با بیان اینکه بانک مرکزی برای مداخله در بازار ارز اختیارات جدید گرفت، گفت: ارز صنایع صادرات‌محور به صورت کامل در سامانه مبادلات ارزی عرضه می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد از تصویب افزایش اختیارات بانک مرکزی برای مداخله در بازار ارز توسط سران قوا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون23 مجوز مشوق مالیاتی برای موسسه‌های خیریه صادر شده است، خیران در این عرصه پیشگام هستند و عملکردهای ممتازی داشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پارسال یک‌هزار و 600 شرکت و یک‌هزار مودی، مالیات را به موسسات خیریه پرداخت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سال 1400 از حدود 5000 میلیارد تومان درآمد قابل شناسایی و 1000 میلیارد تومان مالیات قابل وصول صرف نظر شده است، گفت: مسیر استفاده از حمایت های ماده 172 پس از انقلاب گشوده تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از اواخر شهریورماه بود که برخی از پلتفرم‌های خارجی بنا به دستور مراجع ذی صلاح با محدودیت روبه‌رو شد و در این میان کسب و کارهایی که در این پلت‌فرم‌ها درحال فعالیت و کسب درآمد بودند با مشکلاتی روبه رو شدند؛ بنابراین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته حمایتی را برای کسب و کارهای اینترنتی درنظر گرفت.