چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس برای فعالیت‌های تولیدی در سال آینده بخشودگی 7 واحد درصد مالیاتی در نظر گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با دریافت عوارض 10 درصدی از عرضه کنندگان بازی‌های رایانه‌های از سوی وزارت ارشاد موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از عرضه‌کنندگان انواع بازی‌های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن‌های همراه و پیشانه بازی (کنسول) عوارضی معادل ده درصد (10%) قیمت فروش اخذ می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس مالیات پزشکان شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی را 10 درصد حق‌الزحمه آن‌ها تعیین کردند.

خبرگزاری مهر

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا 10 درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برخی نهادها و سازمان ها را مشمول معافیت مالیاتی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز و برق چاه‌های کشاورزی مجاز را از پرداخت عوارض برق مصرفی معاف کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارتخانه‌های نفت و نیرو مکلف شدند که ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ سه هزار ریال و مشترکان برق مبلغ دو هزار ریال به عنوان منابع داخلی عوارض دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی این رویداد که از سه روز قبل در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده بود، عصر روز جمعه (پنجم اسفندماه 1401) همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و با حضور مدیران و دست‌اندرکاران سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه آن، چندین تیم استارتاپی و برخی مسئولان همچون علی اوتارخانی (رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی)، محمود...

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد از پس وعده‌های ریز و درشت نحوه پاسخگویی به دغدغه‌ها امروز مد نظر سیاستگذاران است نه حل مشکلات متعددی که گریبان اقتصاد را گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اقتصادی کوثر گفت: نرم افزار اطاعات خود در سازمان اقتصادی کوثر را به اداره مالیات وصل میکنیم که بر اساس آن کلیه خرید و فروش های توسط این سازمان یا هر دستگاه دیگری متقاضی قابل رصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای پاسخ به این سئوال آمادگی ندارم. این جوابی بود که وزیر امور اقتصادی و دارایی به سئوال خبرنگاری درباره افزایش قیمت دلار و پراید در بازار داد. در آخرین نشستی که در قامت سخنگوی اقتصادی دولت حضور یافته بود.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی اموال ابر بدهکار مالیاتی که با شگرد‌های خاص، 15 سال اقدام به فرار مالیاتی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی اموال ابر بدهکار مالیاتی که با شگرد‌های خاص، 15 سال اقدام به فرار مالیاتی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: تجربه گذشته و داده‌های موجود نشان می‌دهد که نرخ مسکن تقریبا هم‌راستا با نرخ دلار حرکت می‌کند و هر زمان جهش ارزی در کشور وجود داشته تقریبا می‌توان گفت که قیمت مسکن در همان راستا حرکت کرده است. همین رابطه همبستگی مستقیم بین مسکن و دلار باعث شده که سرمایه‌گذاران دارای نقدینگی زیاد خرید ملک را راهکاری مناسب در جهت حفظ ارزش پول در نظر بگیرند؛ راهکاری بدون دردسر و نیز بدون پیچیدگی‌های مربوط...