چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازوکار تخفیف مالیاتی مودیان خوداظهار در بودجه 1402 مشخص شد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده نحوه محاسبه تخفیف مالیاتی برای مودیان خواظهار را تعیین کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

منظور با صدور بخشنامه‌ای، موضوع مالیات برارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی برقی وتمام برقی مشمول تبصره 2 ماده (28) این قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، موضوع مالیات بر ارزش افزوده انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی برقی از نوع هیبریدی و هیبرید پلاگین و تمام برقی مشمول تبصره 2 ماده (28) این قانون را برای اجرا به اداره‌های کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

درآمدهای مالیاتی در 11 ماه سال جاری به 428 هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون 106 درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای، فهرست مصادیق سیگار و تنباکوی تولید داخل با نشان بین‌المللی پیرامون موضوع جزء 2 بند (ت) ماده (26) قانون مالیات بر ارزش افزوده را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای به مالکان خودروها و خانه‌های گرانقیمت اعلام کرد که با مراجعه به سامانه مالیاتی نسبت به پرداخت مالیات تعیین شده اقدام کنند تا مشمول محدودیت‌های قانونی نشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعیه سازمان مالیاتی در خصوص مالکان خودروها و واحدهای مسکونی گران قیمت صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

اطلاعیه سازمان مالیاتی در خصوص مالکان خودروها و واحدهای مسکونی گران قیمت صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای به مالکان خودروها و خانه‌های گرانقیمت اعلام کرد که با مراجعه به سامانه مالیاتی نسبت به پرداخت مالیات تعیین شده اقدام کنند تا مشمول محدودیت‌های قانونی نشوند.

خبرگزاری تسنیم

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان امور مالیاتی پرونده فرار مالیاتی مدیر هلدینگ یک شرکت بورسی پس از 15 سال با اصل مالیات 364 میلیارد تومان و جرایم مالیاتی 917 میلیارد تومانی در حال به نتیجه رسیدن است.

وب‌گاه فرارو

سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.