چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی از بکارگیری روش‌های جدید برای شناسایی خانه‌های خالی و گران‌قیمت خبر داد و گفت: هیچگونه افزایشی در پایه‌های مالیاتی در لایحه پیش‌بینی نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: تمامی کارهای مالیاتی از جمله مالیات بر ارث و اظهارنامه مالیات در کم ترین زمان و بدون مراجعه حضوری امکان پذیر شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در مجموع برآورد های ما ظرفیت 90 هزار میلیارد تومانی وصول مالیات از فرار مالیاتی را نشان می‌دهد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که سهم مالیات در درآمدهای دولت به 65 درصد برسد.

خبرگزاری تسنیم

براساس بررسی‌های انجام شده سازمان امور مالیاتی برای مزایده 671 خودرو خارجی ضمانت‌نامه با اعتبار 95 روزه درخواست کرده و این در حالی است که شنیده‌ها نشان می‌دهد بانک‌ها برای مزایده بخش خصوصی ضمانت‌نامه بیش از 30 روز نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بخش مالیات ستانی در بودجه 1402 با مشکلاتی رو به رو است که باید برطرف شود

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مالیات خانه های خالی مشکل مسکن را حل نمی کند و دولت باید به فکر راه های دیگر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی که تمایلی به اعلام نامش نداشت، جزئیاتی جدید از پرونده بزرگ ترین فرار مالیاتی به ارزش 12 هزار میلیارد ریال را مطرح کرد.

خبرگزاری دانا

مالیات بر عایدی سرمایه با اهدافی همچون محدودکردن فعالیت‌های سوداگرانه، ایجاد عدالت اجتماعی، افزایش منابع عمومی و افزایش کارایی اقتصادی از چند سال پیش در کشور ما دنبال می‌شد که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: پیشنهاد شده است مالیات بر سود شرکت ها از 25 درصد به 18 کاهش یابد و همینطور معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت به آستانه 7 میلیون برسد یعنی تا 7 میلیون معاف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به جلسه امروز یکشنبه 25 دی این کمیسیون اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1402 به بخش درآمد‌ها از منابع اختصاص داشت. وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی مبانی درآمد‌های مالیات را ارئه کردند. پیشنهاد شده است...