چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان مالیات پروژه‌های مسکن مهر، در لایحه بودجه 1402 مشخص شده است و سازمان امور مالیاتی موظف است که مفاصاحساب مالیاتی را به سازندگان و خریداران واحدهای مسکونی تحویل دهد.

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه عیار شبکه افق سیما گفت: تبدیل فرآیند ممیزمحوری به سامانه‌محوری، موجب حذف بسیاری از آدم‌ها شده و قطعا مقاومت‌هایی را به وجود می‌آورد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس لایحه بودجه 1402، خودروهای بالای یک میلیارد و 500 میلیون تومان مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

خبرگزاری مهر

براساس لایحه بودجه 1402، واحدهای مسکن مهر برای سال های 1398 الی 1402 مشمول دریافت مالیات می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات واحدهای مسکونی در بودجه 1402 نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

بر اساس لایحه بودجه 1402، خودروهایی بالای یک میلیارد و 500 میلیون تومان مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

میزان مالیات پروژه های مسکن مهر بابت هر واحد مسکن مهر برای سال های 1398 الی 14 2 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد با آنها 300 هزار تومان تعیین شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل مالیاتی مرکز شهر تهران با بیان اینکه بیشتر دغدغه مودیان مربوط به سود صنف آنها است، گفت: از حداکثر اختیاراتی که سازمان امور مالیاتی در خصوص بخشودگی جرایم و اجرای ماده 238 قانون مالیات‌های مستقیم در اختیار ما قرار داده است، استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیرینی در روز مادر گران نخواهد شد، 7 میلیون تومان حداقل حقوق کارمندان در بودجه سال آینده و لغو چندین پرواز به دلیل شرایط جوی از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: سازمان امور مالیاتی باید بر روی داده‌های کلیدی، شناسایی مودیان جدید و پرونده‌های بزرگ مالیاتی به طور خاص تمرکز کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، احکام مالیاتی قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: 7 میلیون تومان حداقل حقوق کارمندان و معافیت مالیاتی هم 7 میلیون تومان است که در لایحه بودجه 1402 پیش بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی با اشاره به حقوق کارمندان در لایحه بودجه 1402 گفت: 7 میلیون تومان حداقل حقوق کارمندان و معافیت مالیاتی هم 7 میلیون تومان است که در لایحه بودجه 1402 پیش بینی شده است.