چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: امسال اظهارنامه برآوردی برای سه میلیون فعال اقتصادی که اظهارنامه مالیاتی ارایه نکردند تولید کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: 77 درصد از اظهار نامه های مالیاتی بدون رسیدگی و بر مبنای اعتماد پذیرفته شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در بودجه 1402 اتفاقات مثبتی در حوزه مالیات لحاظ شده است، اعلام کرد: رقم افزایش مالیات نسبت به سال گذشته با تورم همخوانی دارد با این وجود میان ارقام در نظر گرفته و اجرا تفاوت فاحشی وجود دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دولت برای اینکه بتواند خدمات شایسته ای ارائه کند، نیازمند تأمین مالی پایدار است و مالیات این نقش را به خوبی ایفا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مالیاتی با اعلام اینکه، در سال جاری 77 درصد اظهارنامه ها را بدون رسیدگی قطعی کردیم، گفت: اوراق قطعی برای بیش از یک میلیون مودی ارسال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات میزان مالیات مسکن مهر در لایحه بودجه 1402 مشخص شد.

خبرگزاری مهر

در لایحه بودجه 1402 مالیات سال‌های 1398 تا 1402 برای هر واحد مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه با سازندگان و پیمانکاران 300 هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان سازمان امور مالیاتی 2 طبقه خود را تخلیه کرده و برای ایمن سازی دستور قضایی صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی گفت: روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وحیدی گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم، روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه کارگروه راهبری سامانه مودیان بر لزوم افزایش همکاری دستگاه‌های حاکمیتی در خصوص اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی به‌ویژه نحوه ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیک مورد پذیرش از طریق دستگاههای کارت‌خوان با مشارکت و همکاری شرکت شاپرک تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

احمد وحیدی: اقتصاد کشوری سالم است که با مالیات اداره شود از این رو به دنبال یک سازوکار عملی و عادلانه برای اخذ مالیات هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور اظهار داشت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه جهانی درست کرده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند. حجم بدهی آمریکا حدود 30 هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وحیدی گفت: حجم بدهی آمریکا حدود 30 هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.

خبرگزاری تسنیم

با رأی دیوان عدالت اداری، ارائه اظهارنامه مالیاتی صفر به منزله تسلیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات قانونی مربوط تلقی نمی‌شود و می‌تواند مشمول جریمه شود.