چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مبارزه با فرار مالیاتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان امور مالیاتی است، گفت: پیاده‌سازی الگو‌های هوشمند کشف فرار مالیاتی در حوزه شناسایی شرکت‌های صوری و کد فروش با جدیت دنبال می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

براساس جزء (3) بند یاد شده، کلیه وجوهی که به حساب واریز می‌شود، به عنوان فروش صاحب حساب تلقی می‌شود. در این راستا مطابق احکام یاد شده کلیه واریزی‌ها به حساب فروش (صرف‌نظر از نحوه واریز به حساب) به منزله فروش صاحب حساب در نظر گرفته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی سازمان مالیاتی با بیان اینکه کلیه وجوهی که به حساب مودی واریز می‌شود، به عنوان فروش صاحب حساب تلقی می‌شود، گفت: رای دیوان مانع رسیدگی اداره امور مالیاتی به اسناد مودی مبنی بر غیردرآمدی بودن برخی تراکنش‌های مربوط به حساب فروش نخواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاطع فولادی از جمله مهمترین مصالح مورد استفاده در صنایع مختلف محسوب می‌شوند و توسط کارخانه های متعددی تولید می‌شوند. شرکت های فراوانی هم کار عرضه و فروش این محصولات در بازار را بر عهده دارند. آنلاین سازه از شرکت های معتبر فروش محصولات فولادی است که مقاطع تولیدی بسیاری از کارخانجات فولاد مطرح کشور را عرضه می‌کند. این محصولات همچنین از تنوع بالایی برخوردار بوده و تقریبا تمامی مقاطع فولادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به پیامدهای وخیم تصمیمات مالیاتی دولت ابراهیم رئیسی بر اقتصاد ایران پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تفکر انتقادی را یک مهارت و مقدمه‌ای برای حرکت به سمت تعالی سازمانی دانست و گفت: نظام مالیاتی باید برای بهینه‌سازی امور نگاه نقادانه و مبتنی بر کارشناسی روزآمد به عملکرد خود داشته باشد تا به عدالت مالیاتی و نظام هوشمند مالیاتی دست پیدا کنیم.

وب‌گاه الف

پزشکانی که برای فرار مالیاتی از ارائه کارتخوان به مراجعه کنندگان طفره رفته و با اعلام اینکه «کارت‌خوان نداریم» یا «کارت‌خوان خراب است» مردم را وادار به پول نقد و یا کارت به کارت می کردند، زیر تیغ سازمان امور مالیاتی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری - تحلیلی مالیاتی ایران (اینتا)، هوشمندسازی نظام مالیاتی در راستای مالیات ستانی عادلانه در دولت سیزدهم مورد اهتمام قرار گرفت تا از این طریق ضمن شناسایی مودیان جدید، جلوی فرار‌های مالیاتی میلیاردر‌ها در هر صنفی را بگیرند. استفاده از دستگاه کارت‌خوان از اردیبهشت سال 1391 طبق مصوبه هیات وزیران الزامی شد. بر اساس این مصوبه شفافیت در سیستم...

وب‌گاه الف

پزشکانی که برای فرار مالیاتی از ارائه کارتخوان به مراجعه کنندگان طفره رفته و با اعلام اینکه «کارت‌خوان نداریم» یا «کارت‌خوان خراب است» مردم را وادار به پول نقد و یا کارت به کارت می کردند، زیر تیغ سازمان امور مالیاتی قرار گرفتند.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: ادعای برخی از مسئولان سازمان امور مالیاتی مبنی بر اینکه 50 درصد جامعه پزشکی کارتخوان ندارند، کذب محض است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پزشکانی که برای فرار مالیاتی از ارائه کارتخوان به مراجعه کنندگان طفره رفته و با اعلام اینکه «کارت‌خوان نداریم» یا «کارت‌خوان خراب است» مردم را وادار به پول نقد و یا کارت به کارت می کردند، زیر تیغ سازمان امور مالیاتی قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از مسئولان سازمان امور مالیاتی مدعی شده‌اند که 50 درصد از پزشکان کارتخوان ندارند.

وب‌گاه گسترش

مقام سازمان امور مالیاتی: پیش‌بینی می‌شود سهم ارزهای دیجیتال از فرارهای مالیاتی 10 هزار میلیارد تومان باشد