چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی سازمان مالیاتی با بیان این نکته که 20 صنف پرریسک در حوزه فرار مالیاتی وجود دارد، گفت: به‌منظور کاهش فرار مالیاتی و مطابق با قانون، کلیه پزشکان و وکلا مکلف به استفاده از پایانه‌های فروشگاه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محدودیت واردات و گسترش قاچاق در همه حوزه‌های اقتصاد ایران اخلال ایجاد کرده است. برخی از حکمران‌ها وجود پلتفرم‌های آنلاین را به نفع کشور نمی‌بینند و در عمل اجازه عملکرد آزادانه به آنها داده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر لزوم افزایش همکاری دستگاه‌های حاکمیتی در خصوص اجرای قانون پایانه های فروشگاهی بویژه نحوه ارسال صورتحساب های الکترونیک مورد پذیرش از طریق دستگاه‌های کارتخوان با مشارکت و همکاری شرکت شاپرک تاکیدکرد.

وب‌گاه گسترش

چهارمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران در دوره جدید با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، علی توسطی رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران و اکثریت روسای اتحادیه‌های صنفی تهران برگزارش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات افزایش مالیات مسکن و خانه‌های خالی در بودجه 1402 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، شرایط پذیرش صورتحسابهای صادره مودیان ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی حسب فراخوانهای اعلامی مودیان را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

در بودجه 1402 مالیات ستانی از خانه های خالی تقریبا دوبرابر شده استاین درحالی است که در سال گذشته وصولی مالیات از خانه های خالی ناچیز بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سریال «مالیات‌نستانی» به 1402 هم کشیده می‌شود. طرح مالیات بر عایدی سرمایه آن‌طور که سیاستگذار از آن دفاع می‌کند، عمدتا با هدف مهار تورم مسکن پایه‌ریزی شده، اما در این طرح خانوار دارای 4 ملک، از این مالیات معاف است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی 40 درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور امروز در حاشیه تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصادی درباره افزایش درآمد‌های مالیاتی، گفت: بخشی از افزایش درآمد‌های مالیاتی به طور طبیعی به دلیل افزایش قیمت‌هاست، زیرا یکی از مالیات‌های مهم ما مالیات بر ارزش افزوده است که خود شامل 9 درصد از قیمت کالاهاست که با افزایش کالا‌ها نرخ این مالیات نیز افزایش می‌یابد. وی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 60 درصد افزایش درآمدهای مالیاتی از محل شناسایی مودیان جدید و فرارهای مالیاتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در لایحه بودجه 1402 مالیات سال‌های 1398 تا 1402 برای هر واحد مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه با سازندگان و پیمانکاران 300 هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: طی سالهای اخیر نظام جزا و پاداش در کشور به گونه‌ای بوده که به نفع فعالیت‌های مضر بوده است؛ بنابراین نظام جزا و پاداش باید به نحوی تغییر کند که تولیدکننده در صدر قرار گیرد.