جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: با توجه به اختیارات اخذ شده از مراجع قانونی ذی‌ربط، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان تعیین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: با توجه به اختیارات اخذ شده از مراجع قانونی ذی‌ربط، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

در جلسه امروز هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تصمیمات مهمی درباره نحوه فعالیت کارگزاران اتخاذ شد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، مصوبات امروز هیئت رئیسه این فدراسیون را ماندگار توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس اول اتحادیه مشاور املاک تهران گفت:2 هزار و 500 مشاور املاک بدون مجوز در مناطق 20 گانه استان تهران شناسایی شده که بعد از شناسایی آنها به مراجع مربوطه برای برخورد معرفی خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

نتیجه نظرسنجی‌ها، برآورد فضای مجازی و اظهارات کوتاه نامزد‌های مطرح در روز ثبت‌نام نشان می‌دهد شاخص اصلی انتخابات رئیس جمهوری آتی، برنامه‌های اقتصادی نامزدهاست.

خبرگزاری تسنیم

براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، این سازمان براساس مجوز قانون بودجه سال 1403 برای مودیانی که برای عملکرد ارزش افزوده سال‌های 1387 تا 1400 اظهارنامه ارائه نکرده باشند و برای پرونده‌های به قطعیت نرسیده 1401 و 1402، اظهارنامه برآوردی صادر خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

صیادی، مدیر عامل شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه در هفته دولت به احتمال زیاد تعداد قابل توجهی واحد مسکن ملی به افتتاح می رسد، ابراز کرد: وزارت راه، 13 هزار خانه خالی از سکنه را معرفی کرد، اما در پایان تنها 8 هزار خانه شرایط دریافت مالیات را داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری امروز با اشاره به رشد بودجه مومی در سال 1403 گفت: رشد بودجه عمومی در سال جاری حدود 23 درصد بوده، اما در سال‌های اخیر حدود 35 درصد و در سال‌های گذشته حتی به 40 درصد نیز رسیده بود. با رشد کمتر بودجه سعی داریم تا کسری نداشته باشیم و امیدواریم منابع به خوبی تحقق پیدا کند و همانطور که انتظار داریم کسری...

وب‌گاه گسترش

از زمان اجرای طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی تا به امروز، برای 120 هزار مالک، برگه مالیاتی صادر شده است. این تدبیر نقش مؤثری در بهبود بازار خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

قرار است طی هفته جاری وزارت راه و شهرسازی مطابق قانون سقف افزایش نرخ اجاره‌بها در استان‌های کشور را بر اساس نرخ تورم سالانه اعلام کند.