جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل سازمان مالیاتی کشور گفت: مهلت ارسال فرم تبصره 100 و اظهارنامه مالیاتی تمدید می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر اقتصاد در پی پیشنهاد سازمان امور مالیاتی، از تمدید مهلت ارسال فرم تبصره 100 و اظهارنامه مالیاتی خبر داد. جزئیات تکمیلی این تمدید به زودی اعلام می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بی نیازی به تسلیم اظهارنامه مالیاتی، تکمیل جداول درآمد و هزینه و نگهداری اسناد و مدارک از مهم‌ترین مزایای استفاده از تبصره ماده (100) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بی نیازی به تسلیم اظهارنامه مالیاتی، تکمیل جداول درآمد و هزینه و نگهداری اسناد و مدارک از مهم‌ترین مزایای استفاده از تبصره ماده (100) است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: «51 درصد از ساکنان شهر تهران مستأجرند.»

وب‌گاه گسترش

اقبال شاکری گفت: معافیت های مالیاتی برای مالکان واحدهای مسکونی در نظر گرفته می شود به طوری که اگر مالکان واحدهای های خود را دو یا سه ساله اجاره دهند و یا از سقف قیمتی در نظر گرفته شده کمتر اجاره بدهند از معافیت های مالیاتی 100 درصد بهره مند می شوند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی مدیرعامل صندوق ملی مسکن از جریمه 250 هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داده که این بانک‌ها می‌توانند با مشارکت در افزایش سرمایه بانک مسکن، این جریمه را پرداخت نکنند.

خبرگزاری تسنیم

طی سه سال گذشته اقدامات نسبتاً جدی در راستای افزایش سهم مالیات در درآمدهای دولت انجام گرفت که از جمله این موارد تمرکز بر دانه درشت ها و مبارزه با فرار مالیاتی و وصول معوقات بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد که 42 درصد خانوارهای شهر تهران زیر خط فقر مسکن هستند.

خبرگزاری تسنیم

با اجرای صحیح و مؤثر قانون پایانه‌های فروشگاهی و بهره‌گیری از ساماندهی کارت‌خوان‌ها و تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی به عنوان بازوهای پرتوان این قانون، شاهد مسدود شدن راه‌های فرار مالیاتی تا حد امکان و افزایش شفافیت فعالیت‌های اقتصادی باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق اصناف ایران دستورالعمل فروش اینترنتی نان را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام گمرک، ارزش شمش طلای استاندارد وارد شده به کشور در این مدت به 330 میلیون دلار رسید. این در حالی است که سال گذشته طی همین مدت 1.2 تن شمش طلا به ارزش 79 میلیون دلار وارد کشور شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشنامه گمرک ایران درباره عدم شمول مالیات علی الحساب به واردات شمش طلا و معافیت واردات انواع شمش طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد.