جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

فهرست کالاهای معاف از مالیات ارزش افزوده در سال 1403 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

هیات جمهوری اسلامی ایران در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا اقدامات ایران در برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کردند و از اعطای اختیارات نظارتی کافی و جامع به بانک مرکزی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت که از ابتدای تشکیل صندوق و آغاز طرح نهضت ملی مسکن، بالغ بر 230 هزار میلیارد تومان منابع مردمی وارد عملیات خانه‌سازی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: از ابتدای تشکیل صندوق و آغاز طرح نهضت ملی مسکن، بالغ بر 230 هزار میلیارد تومان منابع مردمی بوده که وارد عملیات خانه سازی شده است.

وب‌گاه گسترش

سبحانیان گفت: مردم باید بدانند که امروز عزم نظام مالیاتی برای مبارزه بسیار جدی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات جمهوری اسلامی ایران در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا اقدامات ایران در برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

«ما تصمیم نداریم یک فرد را به عنوان مدل برجسته کنیم، اما درعین حال باید تن‌خور لباس نمایش داده شود که در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برای اولین بار این اتفاق رخ داد و روی آگهی‌نما‌های شهری روئیت شد. در این شرایط معتقدیم باید الگو‌هایی ارائه دهیم که جایگزین «حجاب استایل‌ها» شود؛ نمی‌توان بدون اینکه پیشنهاد جایگزین داشت صرفا مخالفت کرد.»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 50 درصد اصناف و مشاغل، مودیان حوزه اصناف و مشاغل و بازار مالیاتشان صفر شده است، گفت: 50 درصد مالیاتی را که از اصناف و مشاغل می‌دهند از یک درصد آنها می‌گیریم که برابر 25 همت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی سبحانیان، با اشاره به موعد زمانی پرداخت مالیات اصناف و مشاغل در خرداد ماه، گفت: به‌منظور تسهیل تکالیف مشاغل خرد و تکریم مؤدیان و برقراری بیش از پیش عدالت مالیاتی، صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن‌ها در سال 1402 حداکثر صد و پنجاه برابر معافیت موضوع ماده (84) قانون مالیاتهای مستقیم یعنی مبلغ 18 میلیارد تومان بوده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 50 درصد اصناف و مشاغل، مودیان حوزه اصناف و مشاغل و بازار مالیاتشان صفر شده است، گفت: 50 درصد مالیاتی را که از اصناف و مشاغل می‌دهند از یک درصد آنها می‌گیریم که برابر 25 همت است.