جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصاد مسکن با اظهار اینکه اعلام سقف اجاره‌بها بر اساس نرخ تورم موضوع جدیدی در بازار مسکن نیست، توضیح داد: در زمینه خرید و فروش مسکن، قیمت‌گذاری برای یک کالای ناهمگن توسط دولت، بیشتر به یک شوخی می ماند!

وب‌گاه گسترش

فردین یزدانی گفت: اگر دولت و مجلس هم نسبت به این اقدام دستوری نمی‌دادند همواره در بازار مسکن اجاره‌بها براساس نرخ تورم محاسبه می‌شد و اجاره‌بها متفاوت از تورم حرکت نکرده است. هرچند عقلانی‌تر از اعلام قیمت مقطوع برای سراسر کشور است اما چیز جدیدی برای بازار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه اعلام سقف اجاره‌بها براساس نرخ تورم موضوع جدیدی در بازار مسکن نیست، گفت: در بحث خرید و فروش مسکن قیمت‌گذاری برای یک کالای ناهمگن از سوی دولت یک شوخی است.

خبرگزاری تسنیم

یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: مهمترین دستاورد دولت سیزدهم این بود که سازمان امور مالیاتی از حالت خشن و جدی فاصله گرفت و به سمت مردمی شدن پیش رفت؛ دولت بعدی باید سامانه مودیان که از دستاوردهای مهم این دولت بود را تکمیل کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چهارمین روز رقابت‌های انتخابات، 4 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های اقتصادی اعم از مسکن، دلار، خودرو، سرمایه‌گذاری خارجی، اشتغال و معیشت مردم پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان درباره قیمت بنزین گفت: نباید مثل دفعه قبل شب تصمیم بگیریم و آن وضعیت ایجاد شود. من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم بلکه کارشناسان می‌نشینند و نظر می‌دهند و هر تصمیمی بخواهند بگیرند باید به گونه‌ای باشد که مردم شرمنده خانواده‌شان نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته به منظور مقابله با فرار مالیاتی شرکت‌های واردکنند تلفن همراه چندین پرونده مورد پیگیری قرار گرفته است اما طی هفته اخیر و با کشف اسناد جدید این پیگیری‌ها وارد مرحله جدیدی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته به منظور مقابله با فرار مالیاتی شرکت‌های واردکنند تلفن همراه چندین پرونده مورد پیگیری قرار گرفته است اما طی هفته اخیر و با کشف اسناد جدید این پیگیری‌ها وارد مرحله جدیدی شده که احتمالاً مرتبت با رویه واردات از محل صادرات خود نیز خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای سال 1403 تاکنون 10 میز خدمت برای اصناف و مودیان مالیاتی در حوزه اداره کل مالیات جنوب تهران تشکیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در زمان تصدی گری دولت سیزدهم، ضمن افزایش درآمدهای مالیاتی، روند چانه زنی میان مودی و مالیات ستان به شدت کاهش یافت که نوید بخش اقداماتی سازنده است.

خبرگزاری تسنیم

چندی قبل وزیر اقتصاد، دستور پیگیری فرار مالیاتی فروشندگان موبایل بالای 600 دلار را صادر کرد، با این وجود اخیرا مباحثی در خصوص فعالیت شرکتهای کد فروش برای فرارا مالیاتی در این حوزه مطرح شده که بایستی با جدیت بیشتری به ان پرداخته شود.

وب‌گاه گسترش

سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص جایزه خوش حسابی بخشنامه 6 بندی خطاب به ادارات کل سازمان امور مالیاتی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: عوارض خروج از کشور برای هر نفر 520 هزار تومان بر اساس لایحه بودجه سال جاری تعیین شد که 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی اخیر درختان در مسیر اهواز - اندیمشک گفت: «متأسفانه بیشترین آتش‌سوزی‌ها در استان عمدی است و در بسیاری موارد کشاورزان بقایای مزارع را آتش می‌زنند که این آتش به باغ‌ها، درختان و جنگل‌ها سرایت می‌کند.»