جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی وصول شده در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته حدود 3 هزار و 100 میلیارد تومان بود، گفت: مجموع درآمدهای مالیاتی کشور در سال گذشته 800 هزار میلیارد تومان بود.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه، با اشاره به "رخنه قانونی" موجود که باعث شده اتباع خارجی بتوانند در کشور ما ملک خریداری کنند، گفت: متاسفانه، دستگاه‌های مربوطه هیچگونه مسئولیت، دستورالعمل، یا ابزار نظارت و کنترل ویژه‌ای برای این مسئله مهم ندارند.

وب‌گاه گسترش

طبق ماده 54 تکراری قانون مالیات‌های مستقیم، در صورت عدم پرداخت مالیات قطعی توسط مالکان، خانه‌های خالی ممنوع‌المعامله می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور و تصویب مجلس شورای اسلامی، مالیات ارزش افزوده صاحبان مشاغل و اصناف در سال های 1387 تا 1402 با استفاده از ضریب کاهشی محاسبه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانه های خالی که مالیات نپردازند ممنوع المعامله می شوند. خانه های خالی که مالیات نپردازند ممنوع المعامله می شوند. به گزارش عرشه آنلاین، طبق ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، با عدم پرداخت مالیات قطعی توسط مالکان، خانه‌های خالی ممنوع‌المعامله می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور در راستای کمک به صاحبان مشاغل، امکان استفاده از ضرایب کاهشی برای محاسبه مالیات بر ارزش افزوده آنان را فراهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به وجود یک «رخنه قانونی» که منجر به فراهم شدن امکان خرید ملک توسط اتباع خارجی در کشورمان می‌شود، گفت: «متأسفانه دستگاه‌های مربوط هیچگونه مسئولیت و دستورالعمل و ابزار نظارتی و کنترلی خاصی بر این مسئله مهم ندارند!» رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به وجود یک «رخنه قانونی» که منجر به فراهم شدن امکان خرید ملک توسط اتباع خارجی در کشورمان می‌شود، گفت:...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به وجود یک «رخنه قانونی» که منجر به فراهم شدن امکان خرید ملک توسط اتباع خارجی در کشورمان می‌شود، گفت: «متأسفانه دستگاه‌های مربوط هیچگونه مسئولیت و دستورالعمل و ابزار نظارتی و کنترلی خاصی بر این مسئله مهم ندارند!»

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، با عدم پرداخت مالیات قطعی توسط مالکان، خانه‌های خالی ممنوع‌المعامله می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به وجود یک "رخنه قانونی" که منجر به فراهم شدن امکان خرید ملک توسط اتباع خارجی در کشورمان می‌شود، گفت: متاسفانه دستگاه‌های مربوطه هیچگونه مسئولیت و دستورالعمل و ابزار نظارتی و کنترلی خاصی بر این مسئله مهم ندارند!

خبرگزاری تسنیم

در حوزه خدمات الکترونیک، سازمان امور مالیاتی صدور گواهی‌های ماده 186 و ماده 187 ق. م. م، محاسبه مالیات نقل و انتقال سهام غیربورسی الکترونیکی و محاسبه مالیات بر ارث سپرده‌های بانکی را الکترونیکی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران ضریب کاهشی مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن‌فروشان و 23 صنف مشابه با دستورالعمل جدید اجرا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: به گفته رئیس اتاق اصناف تهران ضریب کاهشی مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن‌فروشان و 23 صنف مشابه با دستورالعمل جدید اجرا خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران ضریب کاهشی مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن‌فروشان و 23 صنف مشابه با دستورالعمل جدید اجرا خواهد شد.