چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه مراحل بعدی فراخوان‌های مشمولان اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی شامل طیف گسترده‌تری از افراد خواهد شد، یک برنامه کاربردی جهت معرفی این قانون به مردم طراحی شده که هم‌اکنون در دسترس عموم مودیان قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای اصلاحیه ضوابط اجرایی موضوع ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر برخورد قاطع با فرار مالیاتی تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 15 هزار گزارش مردمی در قالب سامانه سوت زنی به سازمان مالیاتی واصل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر این اساس و طبق آمار، مسافران در 9 ماه سال جاری نیز 1563 میلیارد تومان عوارض پرداخت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی بر ضرورت افزایش همکاری دستگاه‌های حاکمیتی به‌ویژه وزارت صمت برای مشارکت دهی جهت اتصال سامانه‌های شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه خود به سامانه مودیان تاکیدکرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای اصلاحیه ضوابط اجرایی موضوع ماده 172 قانون مالیات های مستقیم را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با توجه به افزایش مبلغ عوارض خروج از کشور، شاهد بالارفتن مبلغ درآمد عوارض خروج از کشور هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه کارگروه مقابله با فرار مالیاتی با تاکید بر برخورد قاطع نظام مالیاتی با فرار مالیاتی گفت: گزارشات سوت زنی، بازوی توانمند نظام مالیاتی برای مقابله با فرار مالیاتی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

از حیث مردم بودجه دو بخش ست. پولهایی که به دولت میپردازند و خدماتی که از دولت دریافت میکنند. اما سوال مهم مردم این است که این منابع در کجا صرف شده است. سوالی که باید در نهادهای خرج کننده از جمله سازمان برنامه و بودجه پاسخ داده شود.

خبرگزاری مهر

نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالیات و قوانین مالیاتی از با اهمیت‌ترین نهادهای یک کشور هستند و در کنار قوانینی مانند قانون تجارت، قانون مدنی و امثالهم نظام انگیزشی و قواعد بازی برای فعالیت اقتصادی اشخاص را شکل می‌دهند.

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (فصل پاییز) سال 1401 را تا پایان روز یکشنبه 25 دی‌ماه اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تا حدود 10 سال قبل، حدود 50 درصد از منابع عمومی بودجه کشور از محل صادرات نفت تامین می‌شد، اما این سهم به تدریج کاهش پیدا کرد و جای خود را به درآمد‌های مالیاتی داد. به طوری که بر اساس لایحه بودجه سال 1401، کل سهم درآمد دولت از صادرات نفت 3.8 میلیون میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که درآمد‌های نفتی از این بخش تنها معادل 25 درصد سهم داشت. جایگاه مالیات...