چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

تاریخ پنجشنبه 15 دی ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز است اما با توجه به درخواست مودیان، در صورتی که اظهارنامه تا تاریخ 25 دی به سازمان ارائه شود امکان بخشودگی جرایم تاخیر وجود خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه و رسیدن این طرح به هدف اصلی یعنی غیرجذاب شدن معاملات بخش غیر مولد اقتصاد کشور نیازمند توسعه زیرساخت‌هایی از جمله سامانه ملی املاک و نسخه تکمیلی سامانه مودیان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی در خصوص اهمیت تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس گفت: این طرح نه‌تنها برای کاهش تورم، بلکه برای سیاست‌گذاری اقتصاد کشور در مدیریت قاچاق، شفافیت تعاملات اقتصادی و مهم‌ترین مورد، رصد فعالیت‌های سوداگرانه و سفته‌بازانه نقش دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور گفت: طی رسیدگی‌هایی که در سال جاری نسبت به مالیات‌های سال گذشته صورت گرفت، مالیات یک میلیون و 800 هزار واحد صنفی و شخص حقیقی فعال، صفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: معیار روشنی برای اعمال بخشش‌های جرائم مالیاتی باید وجود داشته باشد و مشخص شود بر اساس چه معیار‌هایی جریمه مؤدی مالیاتی بخشیده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماده 7 طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.

خبرگزاری مهر

ماده 7 طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: در حوزه مسائل اقتصادی در کشور شاهد وجود یک برنامه منسجم نیستیم و همین امر سبب می‌شود که اقدامی را در یک حوزه خاص انجام دهیم اما با مسائل دیگری مواجه شویم؛ لذا باید در حوزه مسائل اقتصادی برنامه منسجم داشته باشیم و همه جهات تصمیمات اقتصادی را مدنظر قرار دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: معیار روشنی برای اعمال بخشش‌های جرائم مالیاتی باید وجود داشته باشد و مشخص شود بر اساس چه معیارهایی جریمه مؤدی مالیاتی بخشیده شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: برای بخشش جرائم مالیاتی باید معیارها روشن باشد و مشخص شود چرا جریمه یک مؤدی مالیاتی بخشیده می‌شود و جریمه مؤدی دیگری بخشیده نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان برای امور مالی وسوسه‌کننده بوده و افراد بسیاری به دنبال این نرم افزارهای حسابداری برای کسب‌وکار تازه‌تأسیس خود هستند.

وب‌گاه گسترش

رئیس قوه قضاییه گفت: در حوزه مسائل اقتصادی در کشور نیز شاهد وجود یک برنامه منسجم نیستیم و همین امر سبب می‌شود که اقدامی را در یک حوزه خاص انجام دهیم اما با مسائل دیگری مواجه شویم؛ لذا باید در حوزه مسائل اقتصادی برنامه منسجم داشته باشیم و همه جهات تصمیمات اقتصادی را مدنظر قرار دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (13 دی) در دیدار با مدیران امور مالیاتی کشور، با اشاره به اهمیت مالیات‌ستانی عادلانه اظهار کرد: تحقق عدالت مالیاتی و مالیات‌ستانی عادلانه از ضروریات است؛ سال‌هاست که از فرار مالیاتی سخن گفته می‌شود، اما هنوز اقدامات کافی برای جلوگیری از وقوع این پدیده صورت نگرفته است. رئیس دستگاه قضا بیان داشت:...