چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: معیار روشنی برای اعمال بخشش‌های جرائم مالیاتی باید وجود داشته باشد و مشخص شود بر اساس چه معیارهایی جریمه مؤدی مالیاتی بخشیده شده است.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی گفت: باید برای محاسبه این مالیات، میزان تورم را از کل عایدی کم کرد و اصطلاحاً فقط خالص عایدی را مبنای اخذ مالیات قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه تاکنون حدود 839 حافظه مالیاتی دریافت کرده و 243 مودی موفق به ارسال صورتحساب الکترونیکی شدند، گفت: تا تاریخ 10 دی‌ماه درحدود 900 هزار صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه در حال حاضر بحث تصویب قانون مالیات برعایدی سرمایه در مجلس مطرح است مواردی در خصوص فرآیند اجرا وجود دارد که در صورت عدم توجه به آنها ممکن است مضرات اجرای قانون بیش از فواید آن باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی‌محور تهیه و راه‌اندازی می‌شود. اخذ مالیات خودرو تا پایان سال مجازی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امسال چند خدمت مهم مالیاتی به‌صورت الکترونیک فعال شده‌اند و انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به‌صورت مودی محور تهیه و راه‌اندازی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: 15 دی آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: 15 دی آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید باجلان، در تشریح جزئیات درآمد‌ها و مالیات پرداختی بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان متشکل از مجموعه شرکت‌هایی است که همچون سایر شرکت‌های فعال در حوزه اقتصادی، جزو مؤدیان مالیاتی محسوب می‌شوند و هر ساله بر اساس قانون، انواع مالیات‌های تصریح شده در قانون را پرداخت می‌کنند و حساسیت بنیاد مستضعفان نسبت به پرداخت مالیات شرکت‌های زیرمجموعه،...

خبرگزاری مهر

معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، جزئیات مالیات این بنیاد طی 4 سال منتهی به 29 اسفند 1400 را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان امسال سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه اندازی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور با ارسال توضیحاتی نسبت به انتشار یک مطلب در خبرآنلاین در مورد وضعیت اقتصادی کشور واکنش نشان داده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی نحوه استفاده از معافیت مالیاتی برای درآمدها و مشوق های صادراتی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور مالیاتی، داوود منظور در جلسه ستاد هوشمندسازی مالیاتی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور رویکرد خود را در راستای هوشمندسازی و تبدیل تمامی فرآیند‌های سازمان به خدمات و فرآیند‌های الکترونیکی تعیین کرده و در همین راستا برنامه ریزی شده تا با ایجاد و قراردادن سامانه‌های الکترونیکی مانند قطعه‌های پازل مالیاتی در کنار یکدیگر، اهداف...