پنج‌شنبه 5 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با هماهنگی سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ترخیص کالاهای این محدوده‌ها با صدور چک برای مالیات بر ارزش افزوده تسهیل و تسریع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: با پذیرش استعفای علی صالح آبادی توسط رییس جمهور، امروز محمدرضا فرزین سکان بانک مرکزی را در دست گرفت. اگرچه نوسانات یک ماه اخیر ارز، انتقاداتی را نسبت به عملکرد بانک مرکزی ایجاد کرده بود اما نگاهی به کارنامه وی در مدت 15 ماه تصدی مسئولیت این بانک نشان میدهد وی در طی این مدت، اقدامات موثری را در زمینه کنترل رشد نقدینگی و تورم، انضباط بخشی به عملکرد بانک ها ازطریق اقداماتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

با پذیرش استعفای علی صالح آبادی توسط رییس جمهور، امروز محمدرضا فرزین سکان بانک مرکزی را در دست گرفت.

وب‌گاه گسترش

تعدادی که استعفا می‌دهند تعدادشان خیلی زیاد است و ما سابقه این تعداد استعفا را نداشتیم و اولین بار است که موج استعفا رخ می‌دهد و قریب به صد درصد عمدتاً به دلایل مالی است. دفاتر نمی‌توانند هزینه اولیه خود را تأمین کنند و امکان ادامه برایش مقدور نیست و سردفتر مجبور به استعفا می‌شود.

خبرگزاری مهر

انتقاد نمایندگان از تیم اقتصادی دولت و وعده ثبات بازار، افزایش سرمایه بانک های دولتی و تکذیب شایعه گم شدن مبلغ واگذاری هولدینگ خلیج فارس از مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تاکید بر عزم جدی این سازمان در دفاع از حقوق عامه از ممنوع الخروجی و توقیف حساب های بانکی متهم صدور، خرید و فروش فاکتورهای جعلی به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد تومان و جلوگیری از حدود 200 میلیارد تومان فرار مالیاتی در یزد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت با اشاره به اینکه 80 درصد بدهی‌های دولت را بدهی‌های فرادستگاهی تشکیل می‌دهد، گفت: برای مدیریت بدهی‌های دولت ساختار یکپارچه‌ای وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره 13 همان ماده 29 سیاست‌های اصل 44 که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در 8 بخش صرف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامه سازمان بازرسی به وزیر امور اقتصادی و دارایی جزو نامه‌های تازه‌ای است که به دستور رییس قوه قضاییه از حالت «طبقه‌بندی شده» خارج شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اظهاراتی که اخیرا در مورد مالیات برعایدی سرمایه مطرح می‌شود انتظارات از نتایج اجرای آن افزایش یافته و این در حالی است که از زمان تصویب تا اجرا حدود دو سال زمان در نظر گرفته شده و در حقیقت این پایه مالیاتی یک ابزار بلند مدت است.

وب‌گاه گسترش

در آمارهای رسمی نهادهای دولتی، صادرات میعانات گازی، پروپانول و سایر مشتقات نفتی و محصولات پتروشیمی جزو صادرات غیرنفتی محسوب می‌شوند که بسیاری از افراد به این نحوه دسته‌بندی، نقدهای جدی وارد می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره 13 همان ماده 29 سیاست‌های اصل 44 که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در 8 بخش صرف شود.

خبرگزاری مهر

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شبکه های اجتماعی داخلی گسترش پیدا میکنند اطلاعات بیشتر را در سایت خبری 55 آنلاین بخوانید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مزایده برای 671 دستگاه خودروی خارجی از روز گذشته توسط سازمان امور مالیاتی با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از 100 میلیارد تومان برگزار شد.