جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشنامه گمرک ایران درباره عدم شمول مالیات علی‌الحساب به واردات شمش طلا و معافیت واردات انواع شمش طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بخشنامه گمرک ایران درباره عدم شمول مالیات علی الحساب به واردات شمش طلا و معافیت واردات انواع شمش طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است افزایش 100 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن از طریق فروش اوراق مالی و با مشارکت سایر بانک‌ها انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است افزایش 100 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن از طریق فروش اوراق مالی و با مشارکت سایر بانک‌ها انجام شود.

وب‌گاه الف

گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهبود محیط کسب‌وکار از نظر فعالان اقتصادی در زمستان 1402 نسبت به فصل قبل از آن یعنی پاییز، به سمت بدتر‌شدن رفته‌است. نکته قابل‌توجه در بررسی شاخص محیط کسب‌وکار به تفکیک مولفه‌های پیمایشی و سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف حاکی از آن است که از بین سه اتاق، این شاخص در اتاق بازرگانی، بیشترین تغییر به سمت بدتر‌شدن وضعیت را در فاصله دو فصل داشته‌است، درحالی‌که شاخص کسب‌وکار به‌طور کلی 0.53‌درصد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز (شنبه) به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن، نحوه پیگیری اجرای پرداخت تسهیلات مسکن توسط شبکه بانکی و همچنین اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها ارائه و همچنین مصوباتی جهت تسریع فرآیند پیشرفت نهضت ملی مسکن مصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست‌جمهوری تأکید کرد: رئیس کل بانک مرکزی باید بانک‌هایی که تاکنون نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند طی یک هفته آینده مشخص کند و تعهدات لازم را از آنان بگیرد تا در روزهای باقی مانده از دولت پرداخت تسهیلات و سهم الشرکه بانک ها تسریع شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مخبر در جلسه شورای عالی مسکن، تاکید کرد: دولت سیزدهم به تمامی تعهدات و پیمان های رئیس جمهور فقید با مردم از جمله ساخت مسکن متعهد است.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری در هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن گفت: دولت سیزدهم به تمامی تعهدات و پیمان های رئیس جمهور فقید با مردم از جمله ساخت مسکن متعهد است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز (شنبه) به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، نحوه پیگیری اجرای پرداخت تسهیلات مسکن توسط شبکه بانکی و همچنین اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها ارائه و همچنین مصوباتی جهت تسریع فرآیند پیشرفت نهضت ملی مسکن مصوب شد. محمد مخبر در این جلسه...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم به تمامی تعهدات و پیمان‌های رئیس جمهور فقید با مردم از جمله ساخت مسکن متعهد است.

وب‌گاه گسترش

معاون حقوقی رییس جمهور تاکید کرد که باید نرم افزارهای حسابداری به جای دفاتر قانونی کاغذی در راستای مالیات الکترونیک جایگزین شوند.