جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن به قانون جهش تولید مسکن عمل نمی‌کنند و سازمان امور مالیاتی در نظر دارد امسال با جریمه و دریافت مالیات از این بانک‌های متخلف برخورد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور گفت: بخش مسکن به عنوان شفاف‌ترین حوزه اقتصادی کشور در حال حاضر طبق آخرین آمار‌های اعلام شده 9 درصد از مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد. بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

سرانه پرداخت مالیاتی فعالان برخی از اصناف در طول سال 1401 کمتر از یک کارمند معمولی و یا کارگر است. این در حالی است که میزان درآمد سالانه شاغلان این بخش ها چندین برابر یک کارگر و یا کارمند است.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر راه‌و شهرسازی اعلام کرد که تعداد خانه‌های خالی در کشور به 560 هزار واحد می‌رسد. از این تعداد، 182 هزار واحد به بازار مسکن عرضه شده‌اند و 120 واحد دیگر برای اولین بار به سازمان مالیاتی اعلام شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه‌و شهرسازی آمار خانه‌های خالی کشور 560 هزار خانه اعلام کرد و گفت: 182 هزار از این واحدها به بازار مسکن عرضه شد و 120 واحد دانه درشت برای اولین بار به سازمان مالیاتی معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی شهادت آیت‌الله رئیسی تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در صورتی که موجری خانه خود را به اشخاصی که کارگر یا کارمند تامین اجتماعی هستند، اجاره دهد، مستاجران معافیت از پرداخت مالیات برای سقف حقوق مستاجر خواهند داشت.

وب‌گاه گسترش

اگر سرپرست خانوار خودرویی برای اعضای خانواده خود تهیه کند، نیز مشمول مالیات نمی‌شود. از سوی دیگر، اگر فرد تعداد زیادی خودرو خریداری کند و آنها را نفروشد، نیز مشمول مالیات نمی‌شود. تبدیل یک خودرو به احسن در یک دوره تملک مشمول مالیات نیست، اگر این تبدیل با قوانین مربوطه صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان مالیاتی اعلام کرد: مودیان اگر تا پایان دوشنبه 20 خردادماه نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت مالیات آن برای فروردین ماه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرایم 100 درصدی خواهند شد.