جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: باید معافیت ها را هدفمند کنیم و تاثیر معافیتی را که اعمال می کنیم در حوزه مورد نظر ببینیم.

وب‌گاه تابناک

حمید بهزادی بخش از طرف سید محمد هادی سبحانیان به عنوان «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

وب‌گاه فرارو

برای این که متوجه شویم ماجرای ارتباط وتاثیر حقوق و دستمزد در کشور دقیقا چیست، باید بدانیم که افزایش مالیات منجر به تورم می‌شود و افزایش تورم منتهی به افزایش فشار روی حقوق بگیران می‌شود. وقتی که مالیات‌ها افزایش پیدا می‌کند، صنوف مختلف تحت فشار قرار می‌گیرند. مالیات یا به شکل مستقیم از مصرف کننده (مالیات ارزش افزوده بیش از 10 درصدی) صنوف و تولید کننده‌ها گرفته می‌شود. این در حالی است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از صاحبان کارگاه‌ها، مغازه‌داران، پیشه‌وران و اصناف گوناگون و حتی کارخانه‌داران از افزایش ناگهانی مالیات آن هم زمانی که درآمدشان تقلیل یافته است شکایت دارند و آن را عادلانه نمی‌دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به تمدید مهلت برای مودیان مالیاتی جهت تکمیل اظهارنامه‌های پیش فرض تا 12 اردیبهشت ماه تابه امروز 50 درصد از مودیانپیش فرص اظهار نامه‌های خود را تکمیل کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولت به صورت دقیق از طریق بخش مردمی‌سازی مشخص می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمید بهزادی بخش از طرف سید محمد هادی سبحانیان به عنوان «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در حکمی «دستیار مردمی‌سازی» را منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسایل اقتصادی و امور مالیاتی، تهیه اظهارنامه پیش فرض را گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی دانست.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: چنانچه مودیان مالیاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی حمایتی، بخشنامه‌ای جدید صادر کرد که فرصتی استثنایی برای مودیان مالیات بر ارزش افزوده را فراهم می‌کند. بر اساس این بخشنامه، مودیانی که نسبت به اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض (برآوردی) مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال 1402 خود تا پایان روز دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 اقدام کنند، مشمول بخشودگی 100 درصدی جرایم این دوره خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال 1402 را تا 12 اردیبهشت امسال اصلاح و تکمیل کنند، از بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان ویرایش و تکمیل اظهارنامه ارزش فصل زمستان سال 1402 تا تاریخ 12 اردیبهشت سال 1403 فراهم شد.