جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - مرضیه کوثری: ماده چهار قانون جهش تولید مسکن از اعطای تسهیلات مسکن به مردم حکایت می‌کند. طبق این قانون، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی مکلفند حداقل 20 درصد از تسهیلات پرداختی خود را در هر سال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار به بخش مسکن اختصاص دهند. به صورتی که در سال اول اجرای قانون از حداقل 360 هزار میلیارد تومان کمتر نباشد. در ادامه این قانون تاکید...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اگفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن به تسهیلات خرد دسترسی یابند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با اصلاح طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور 230 هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، اظهار کرد که با اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی می‌توان به توزیع متوازن ثروت و افزایش مشارکت جامعه با استفاده از فرهنگ سهامداری دست یافت. وی افزود: "شرکتی موفق است که در آن حاکمیت شرکتی به رسمیت شناخته شود."

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم همواره سعی کرده با استفاده از ابزارهای حمایتی از بورس حمایت کند، گفت: رویکرد اساسی دولت، این است که تصمیمات به‌گونه‌ای اتخاذ شود تا ضمن حفظ قابلیت پیش‌بینی‌پذیری، امکان برنامه‌ریزی بلندمدت برای صنایع و سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، براساس ابلاغ سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، مبالغ مربوط به مالیات و عوارض ارزش افزوده به صورت ضمانت بانکی یا اسناد خزانه تا سررسید تعیین شده (پایان سال مالی) دریافت خواهد شد. در این بخشنامه آمده است: به موجب مصوبه مراجع قانونی، به وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان امور مالیاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دریافت مالیات و ارزش افزوده در سال 1403 از سوی سازمان امور مالیاتی اعلام شد. نحوه دریافت مالیات و ارزش افزوده در سال 1403 از سوی سازمان امور مالیاتی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را جهت اجرا به ادارات‌کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده در قالب ضمانت بانکی یا اسناد خزانه را جهت اجرا به ادارات‌کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.