جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود خدابنده مدیرکل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «مهریه به موجب ماده 144 قانون مالیات‌های مستقیم معاف از مالیات است. ماده 144- جهیزیه منقول و مهریه اعم از منقول و غیر منقول از پرداخت مالیات معاف است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی درباره پرداخت مالیات از مهریه توضیحاتی داد.

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به دروغ پردازی برخی از رسانه‌ها درباره مهریه اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوود خدابنده مدیرکل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی در حساب شخصی خود نوشت: «مهریه به موجب ماده 144 قانون مالیات‌های مستقیم معاف از مالیات است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به شایعات درباره مهریه اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است. رسانه نوشتند بر اساس اطلاعات موجود، اگر قانون مالیات بر مهریه اجرایی شود، زوجین موظفند که برای ثبت سند ازدواج خود، مالیات مهریه ثبت شده را به دولت پرداخت کنند. میزان مالیات بر مهریه از یک تا 14 سکه بهار آزادی صفر خواهد بود و مهریه از 15 سکه تا 100 سکه مشمول 1.1 درصد مالیات می‌شود....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مسئول سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به خبری در خصوص مهریه اعلام کرد که مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به دروغ پردازی برخی از رسانه ها درباره مهریه اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.

وب‌گاه فرارو

در خصوص مسکن، برخی ابزار‌های مالی وجود دارند که می‌توانند به رشد بازار مسکن کمک کنند، اما مشکل این است که اصلا ابزار‌های مالی، مجال فعالیت ندارند. اقتصاد ما، بسته و انحصاری است و در نتیجه ابزار‌های مالی، در این اقتصاد، کارکرد خود را از دست می‌دهند. جالب است بدانید که عمده ابزار‌های مالی، از طریق سیستم‌های بانکی اعمال می‌شود، اما در کشور‌های دیگر جهان، ساختار اقتصادی به شیوه‌ای طراحی...

وب‌گاه گسترش

با تأکید بر اعلام معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، گزارش شده است که تعداد 230 هزار چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها صادر شده است. این اقدام جزء برنامه‌های بانک مرکزی است که به منظور تسهیل در اعطای تسهیلات خرد به جامعه انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با بیان سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، طبق قانون بودجه سال 1403 هیچ نرخ مالیات بر ارزش افزوده جدیدی مشمول طلا، جواهر و پلاتین نمی‌شود. با بیان سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، طبق قانون بودجه سال 1403 هیچ نرخ مالیات بر ارزش افزوده جدیدی مشمول طلا، جواهر و پلاتین نمی‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ موحدی بک نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به موجب بند (ر) تبصره (6) قانون بودجه سال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون بودجه سال 1403 هیچ نرخ مالیات بر ارزش افزوده جدیدی مشمول طلا، جواهر و پلاتین نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

برای اولین بار اظهارنامه پیش فرض مالیاتی که مربوط به مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال 1402 است بر اساس داده‌های سامانه مویدان مالیاتی صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات خودرو لوکس برای مدل‌های بالای 3.5 میلیارد اهمیت پیدا می‌کند و مشمول صاحبان ماشین‌هایی مثل بنز، بی‌ام‌و و پورشه می‌شود مالیات خودرو لوکس برای مدل‌های بالای 3.5 میلیارد اهمیت پیدا می‌کند و مشمول صاحبان ماشین‌هایی مثل بنز، بی‌ام‌و و پورشه می‌شود به گزارش عرشه آنلاین، مالیات خودرو لوکس امسال طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مشمول مدل‌های بالای 3.5 میلیارد می‌شود. با این اوصاف بحث اخذ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی گفت: این سازمان برای کلیه مشمولان مالیات ارزش افزوده، اظهارنامه برآوردی ایجاد خواهد کرد و مودیان باید به منظور اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه خود به کارپوشه مراجعه کنند.